/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Min Pc starter op i 600x800 pixels
Fra : JackTR
Vist : 377 gange
100 point
Dato : 30-10-05 21:56

Min Pc er begyndt at starte op med 600x800pixels. Jeg ændrer det hver gang til 1024x768, som er det jeg ønsker at køre. Jeg har prøvet at afindstallere mit grafikkort og geninstallere, men uden held. Hvad gør jeg?

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 110 point
Dato : 30-10-05 22:01

Under Egenskaber for skærm - Indstillinger, skal du vælge den skærmopløsning du ønsker at benytte. Derefter trykker du først på Anvend derefter på OK. Så burde den huske det til næste gang du starter op. Har du evt. glemt at trykke Anvend først?

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-10-05 22:03

Jeg troede også det var det men her er ikke mulighed for at trykke 'anvend' - ikke hos mig i hvert fald.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-10-05 22:06

Muligheden for at trykke Anvend er der først efter at man har ændret på skærmopløsningen, ellers er der jo ikke nogen ændring at anvende og derfor en knappen nedtonet. Prøv at sætte opløsningen op eller ned, så optones knappen.

Kommentar
Fra : JackTR

Dato : 30-10-05 22:13

Holy soke, der er hurtig respons i denne gruppe. Tak for det.
Jeg har lige prøve det med at trykke anvend, og det virkede. Jeg ved ikke lige, hvorfor jeg kun har trykket "ok" , men sådan kan det jo gå.

Godkendelse af svar
Fra : JackTR

Dato : 30-10-05 22:14

Tak for svaret arne.jakobsen. Imponerende at man kan få løst sit problem inden for 10 minutter!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-10-05 22:17

Velbekomme. Kun rart at kunne hjælpe.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-10-05 22:23

og jeg blev så osse klogere

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-10-05 22:49

vil.du -> Fint nok