/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Pro DVD menu
Fra : gril
Vist : 441 gange
400 point
Dato : 30-10-05 20:52

Pro DVD menu

Hej
Hvordan laver man en professional DVD menu (lige som man ser på en købe DVD)?

Her tænker jeg på, hvor man selv får lov til at valge baggrundsbillede, animation m.m.

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 410 point
Dato : 30-10-05 21:01

Kan du ikke bruge Nerovision.

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 30-10-05 21:09
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 31-10-05 08:37

Jeg syntes da også at Nero er rimelig nem at lave en flot DVD i, du kan netop vælge alle de smarte finesser som gør at det ser Prof ud.
http://ww2.nero.com/nero6/en/Tutorials_Vision_Express_2.html
Her kan du feks. se hvordan i linie 2, hvor du enten kan vælge at se hvordan på skærmen eller hente vejledningen.
Og er du ikke glad for engelsk, findes der også gode vejledninger på Dansk.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 31-10-05 22:23

Tak for svaret sofus.dk.