/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Messenger logger ikke ind
Fra : nuber2
Vist : 683 gange
100 point
Dato : 30-10-05 20:35

Fejlmelding på min msn messenger der hårdnakket nægter at logge på.

Er der nogen der har en god forklaring på dette?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-10-05 20:42

har du fået fjernet nogle filer ved en evt. oprydning - scanning ????? - så er der kun lige at afinstallere den og køre den ind igen.

ps - den fejl kan faktisk være pga spyware - få din maskine scannet godt og grundigt - evt - hent hijackthis og kør scan med den - og send loggen ind til eftersyn hos www.spywarefri.dk -

ps... hvis det er som jeg tror så ligger der noget kun spybot kan fjerne hvis du ikke bruger spywarefri eller arlet (sidste er efter eget udsagn først tilbage imorgen)

held og lykke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-10-05 20:44

ups - her var lige noget jeg havde overset:
http://www.kandu.dk/dk/spg/77154

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 31-10-05 00:26

Mirit: øh hvad har det med min fejl at gøre?

Jeg får fejlen (en netværksfejl) på trods af at messengeren statusside melder alt ok.

Nej, der er ikke noget galt på min maskine og nej, jeg har ikke utøj.

Jeg er bare nysgerrig efter at vide hvorfor der sommetider ud af ingenting kommer en fejlmelding i ½-2 timer hvorefter alt virker normalt igen.

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 31-10-05 00:31

http://www.msn-problems.com/solve-msn-messenger-problem/sign-in/msn-7/msn-messenger-sign-in-81000314.php

Nå men når i ikke kan kan jeg da selv.

På denne side ligger også et fix der genregistrerer alle messengerens dll'er. Jeg har ikke prøvet det, men det er tilsyneladende en god kur for en række fejlmeddelelser.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 31-10-05 08:26

godt med hjælp til selvhjælp i et bruger til bruger hjælpe forum

læg det som tip - det er der sikkert mange der vil blive glade for

Godkendelse af svar
Fra : nuber2

Dato : 31-10-05 08:51

Tak for svaret miritdk.

Og tak for ideen med at lægge det som et tip.

Kommentar
Fra : miritdk