/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
julelege.. one mann show...
Fra : alexhennings
Vist : 376 gange
20 point
Dato : 30-10-05 19:09

hejsa alle sammen.

jeg har brug for lidt hjælp, da jeg skal lave et lille juleshow for et firma jeg lige er begyndt i. Der er 25 medarbejdere i denne afdeling, men det er kun mig som skal optræde, da jeg er ny, og der må derfor ikke være andre som medvirkende end mig, hvilket kan gøre det lidt svært. jeg tænkte på om i havde nogen gode forslag til underholdning, for en gruppe når der kun er en (nemlig mig) til at optræde, uden at det skal blive for kompliceret... det skal ca. vare 5 minutter...

på forhånd mange tak.. og god jul

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 30-10-05 19:12

Striptease,det slår aldrig fejl.
alimak

Kommentar
Fra : vombatsi

Dato : 30-10-05 19:18

Kender du historien "Jerns Peders jul" - en meget underholdende historie hvor alt der kan gå galt går galt, men til sidst bliver det juuuuuuuuuuuuuul - kan sende den til dig hvis du er interesseret

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-10-05 19:21

tryllekunst - gå ind i en helt tom kasse med mulighed for at slippe ud -bed publikum om at åbne kassen igen efter min 3 minutter - forsvind derfra i en hulens fart og hold juleferie - det glemmer de aldrig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-10-05 19:23

ps til ovennævnte - jeg har udført det nummer - forsvandt - havde planlagt alt - troede jeg - men på vej ud blev jeg fanget af alarmen til nødudgangen - det blev heller aldrig glemt

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-10-05 19:35

Dæmp lyset, sæt en meget stille CD på anlægget med 'Et barn er født i Bethleham' - lyden skal være skruet meget ned - sæt dig på en taburet og læs stille og med dæmpet stemme, Juleevangeliet. Slut af med at ønske alle en glædelig jul.

Muligvis ikke ligefrem vild underholdning men helt sikkert noget der vil røre tilskuerne - og du er fri for at skulle lære at lave ballondyr eller trapezkunst.

Osse god jul til dig

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-10-05 19:36

Hold et foredrag om et køkkenredskab eks. fortæl alt om en dejskrabers anvendelse. Lidt smagsprøver skal der også til med meget søde og sure stykker kage, som du omtaler i rosende vendinger.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 30-10-05 19:58

Skal det være underholdene og nogle ansatte skal medvirke, har jeg et gost forslag. Jeg har selv brug det, ad jeg engang imellem er ude at optræde med forskellige ting.
Kontakt mig på e-mail:hawaii@sol.dk
så kan vi tales ved.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 30-10-05 20:23

Til vombatsi og hawaii7
Kan I ikke skrive her hvad julelegen går ud på,isteden for at han/hun skal maile jer.Det er også andre der er intreseret i juleshow.
alimak

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-10-05 21:39

Ja, det er vel dét, KANDU er til for, æ ou?!

Hanne

Kommentar
Fra : alexhennings

Dato : 01-11-05 22:49

jeg skal lige høre om den historie med Jerns peders jul... en historie der bare bliver fortalt eller med diverse fakter og underholdning indbugget??