/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Flere downloads på én gang!?
Fra : epidedymittis
Vist : 631 gange
50 point
Dato : 30-10-05 17:30

Er det muligt at downloade mere end 2 ting ad gangen med Internet Explorer? Eller skal man ha et eller andet program for det?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-10-05 17:31

Med e-mule kan du.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 30-10-05 17:42

Med DAP (download accelerator pro) kan du.. det har jeg selv brugt en del gange. det virker upåklageligt
http://www.speedbit.com/

->Brommi

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 30-10-05 18:22

det behøver man da ikke noget ekstra for ?? Ja, det er muligt... Min erfaring er dog, at hvis man vælger mere end 3 download, koster det forholdsvist for meget på hastigheden.

Accepteret svar
Fra : huntermis

Modtaget 60 point
Dato : 30-10-05 18:28

det er lige dette problem du har med din pcér

http://www.winguides.com/registry/display.php/536/

men du kan da selv rette det evt til 10

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-10-05 18:29
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-10-05 18:46

[hør] Hér er den 'lette' løsning :

Klik på : http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/iedownloads10.vbs

..og i pop-up'en vælg [Kør]

Nu kan du downloade 10 filer ad gangen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-10-05 18:53

[Åbn] ..hedder det

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 30-10-05 20:01

GetRight kan også tricket:
http://www.getright.com/

Fint program!

Mvh Niels

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-10-05 23:49

Molokyles forslag kl.18:46 opfattede min antivirus som en skadelig script, så den blev hurtig slettet, jeg forsætter med Firefox i stedet for Internet Explorer, der er der ikke den slags begræsninger.

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 31-10-05 00:46

o.v.n : husk at du kan jo altid se hvad denne type fil er lavet ved at gemme den og så højreklikke > redigere

fordi din antivirus reagerer er fordi den åbner registreringsdatabasen og ændre/tilføjer noget.
men den er ikke skadeligt for den gør nøjagtig det samme som jeg linkede til 30-10-05 18:28

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Set WshShell = WScript.CreateObject("WScript.Shell")
WshShell.RegWrite "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\MaxConnectionsPer1_0Server",10,"REG_DWORD"
WshShell.RegWrite "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\MaxConnectionsPerServer",10,"REG_DWORD"

Message = "Internet Explorer Downloads have been increased to 10."

X = MsgBox(Message, vbOKOnly, "Done")
Set WshShell = Nothing

VisitKelly's Korner

Sub VisitKelly's Korner
   If MsgBox("This script came from the Tweaks Section of Kelly's Korner" & vbCRLF & vbCRLF & "Would you like to visit Kelly's Web Site now?", vbQuestion + vbYesNo + vbDefaultButton, "Visit Kelly's Korner") =6 Then
      wshshell.Run "http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm"
   End If
End Sub

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 31-10-05 11:10

Tak for svaret huntermis, og alle jer andre.

Molokyle: Dit "nemme" link ser ud til at ha' noget virus af en slags??! :-/ Det blev i hvertfald alarmeret som "High Risk"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-05 13:04

epidedymittis -> Nix bix -> Det er fordi det er et active script i Virtual Basic at du bliver alarmeret

Man skal altid være påpasselig med scripts, men denne gang er det intet at frygte

Jeg ville være en stor idiot, hvis jeg lagde 'noget snot' hér på kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 31-10-05 15:23

Ok, Ja, jeg tænkte godt, at du ikke ligefrem er den første til at lægge "noget snot" her på kandu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-05 23:27

[hør] Der er sgu da ik' noget der hedder 'Virtual Basic'

Det hedder for dælen da 'Visual Basic'

</MOLOKYLE>