/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sporing af abonent
Fra : Horst
Vist : 3216 gange
100 point
Dato : 30-10-05 17:00

Kan man spore en abonnents adresse mm., når man kender vedkommendes mobil-telefonnummer ?
Mobilnummeret står ikke i KRAKS.
.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 30-10-05 17:05

du kan prøve www.dgs.dk eller http://tdconline.dk/artikel.php?dogtag=ngto_oplys_118 og står der ikke nogt der så har han hemlig adr man kan god se folks tlf nr selv om de har hemlig adr/tlf nr det kræver bare at man aftaler med sit teleselskab at de gerne må vise ens nummer når man ringer ud men ikke oplyse adr på nummert

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-10-05 17:22

Den pågældende har sikkert et "udeladt" nummer, så adressen kan du ikke få oplyst.

Hvorfor ringer du ikke bare til nummeret og ber' om adressen.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 30-10-05 17:24

ja ans du har ret det er sq den nemme løsning men tænk nu på hvis det er en sød pige som man vil chamer med blomster eller andt godt så er det jo ikke så godt hvis hun ved man er på vej *g* så ryger overraskelsen *lol*

Kommentar
Fra : Horst

Dato : 30-10-05 17:58

Det er nu sådan, at jeg har et mobilnummer, MEN er ikke interesseret i at nogen kan spore mig. That is the case !

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 30-10-05 18:03

Så skal du be' din teleudbyder om at ha' udeladt nummer.
Det vil så kun være politiet, der kan få din adresse oplyst.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-10-05 18:06

Har du prøvet at taste dit nummer ind her

http://dgs.tdconline.dk/oplysningen3/dgs/superfront

Kommentar
Fra : Horst

Dato : 30-10-05 18:14

Det er nu sådan, at jeg har et mobilnummer, MEN er ikke interesseret i at nogen kan spore mig. That is the case !
hVORDAN FORHINDRER MAN AT MIN ADRESSE KAN SPORES ??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-10-05 18:16

Som tidligere skrevet, så skal du tale med din teleudbyder og medd. at du vil have udeladt nummer.
Det vil så kun være politiet, der kan få din adresse oplyst.

Godkendelse af svar
Fra : Horst

Dato : 30-10-05 18:23

Tak for svaret ans.