/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Commador 64 spil
Fra : Darr
Vist : 1662 gange
150 point
Dato : 30-10-05 14:31

hej
i gamle dage havde vi et commadore 64 spil hvor der var en mand der løb rundt på nogle stier og veje og samlede nogle kasser sammen mens han blev forfulgt af 3-4 personer der forsøgte at fange ham. men havde så mulighed for at lave huller i vejene så de jagtende personer sad fast. man kunne også lave huller i vejene og hoppe ned igennem. når man så havde samlet alle pakkerne sammen kunne man komme videre til næste niveau ved at kravle op ad nogle stiger.

jeg tror spillet hed noget i retning at load runner, men kan ikke finde det på nettet
hilsen
Darr

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-10-05 15:02

Jeg tror spillet hed Lode eller Ladder (stige) runner

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-10-05 17:20

hej igen

kan du genkende billedet i dette link, nederst på siden

http://www.arcademuseum.dk/infotitel.php?id=17248

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-10-05 17:23
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-10-05 17:31

alle gode gange 4..... hvis det er det rigtige spil, står der at du kan downloade det fra den hjemmeside

http://www.filmtilsalg.dk/

Kommentar
Fra : Darr

Dato : 31-10-05 19:50

hej
tusind tak
det ser helt rigtigt ud, men hvordan får man det til at køre med WindowsXP

hilsen Gerhard

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-11-05 14:58

Darr.... det var dejligt at hører fra dig, jeg blev faktisk helt bidt, af at finde det spil, så det var godt det lykkedes.

Dit spørgsmål om at spille det i XP, kan jeg ikke svarer dig på, men det har været oppe i denne tråd (måtte lige lede lidt) svaret koster 7 point,

http://www.kandu.dk/dk/spg/73360

Det kunne være jeg selv skulle prøve, at finde mit gamle "Super retriss" ??

Kommentar
Fra : Darr

Dato : 01-11-05 19:47

ok
tusind tak
hvordan giver jeg dig dine point

hilsen Darr

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 150 point
Dato : 01-11-05 21:37

hvis du kan bruge svaret, så kan du accepterer ved at trykke accepter lige over "skriveboksen" lige over dato og klok-
keslettet, resten giver sig selv

Godkendelse af svar
Fra : Darr

Dato : 02-11-05 18:37

Tak for svaret Nordsted1.
hej
tak for hjælpen - nu vil jeg forsøge at finde en der kan fortælle hvordan man kan få spillet til at køre med WindovsXP

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-11-05 18:39

Jeg vil da håbe for dig det lykkedes. Men prøv at søge i div. tråde her på kandu, der har været flere, end det link
jeg gav dig.