/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
PRLOMER MED NERO BURN 5.5.
Fra : 1946
Vist : 394 gange
70 point
Dato : 31-10-02 13:02

ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE, JEG HAR ET PROBLEM MED NERO. NÅR JEG BRUGER BRÆNDERKNAPPEN SKRIVER DEN TIL MIG." ILÆG VENLIGST CD'EN FOR AT SKRIVE TIL" PROBLEMET ER AT DER ER EN CD'ER I DREVET.

ER DER NOGEN DER VED HVOR JEG FINDER ET FREE PROGRAM TIL AT KONVERTERE FRA MUSIK CD'ER TIL MP3 MUSIK.

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 31-10-02 13:12

Et free program finder du her: http://www.mgshareware.com/ vælg FreeRIP MP3

Mht. til Nero - har du checket Optager>Vælg brænder, om den viser det rigtige drev? og evt Optager>Medium-Info, hvad den svarer med af oplysninger om disc'en

Mvh

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-10-02 13:12

CDex, find det på google, hvis du har isat en tom cd skyldtes det sansynligvis at dit læsehoved i brænderen er beskidt, prøv at
rense det.....det var løsningen for mig med samme probs.

"1946" <1946.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:PO8w9.199641$Qk5.6966897@news010.worldonline.dk...
> ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE, JEG HAR ET PROBLEM MED NERO. NÅR JEG BRUGER
> BRÆNDERKNAPPEN SKRIVER DEN TIL MIG." ILÆG VENLIGST CD'EN FOR AT SKRIVE
> TIL" PROBLEMET ER AT DER ER EN CD'ER I DREVET.
>
> ER DER NOGEN DER VED HVOR JEG FINDER ET FREE PROGRAM TIL AT KONVERTERE
> FRA MUSIK CD'ER TIL MP3 MUSIK.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-10-02 13:47

> ER DER NOGEN DER VED HVOR JEG FINDER ET FREE PROGRAM TIL AT KONVERTERE
> FRA MUSIK CD'ER TIL MP3 MUSIK.

Ja, Audiograbber er også et ganske udmærket program, benytter det selv.

www.audiograbber.com

Fås som freeware, hvor den grabber halvdelen ad CD'en, der efter må du selv
arbejde lidt for at få de sidate nr. grabbet.

Vh. Lars

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-10-02 13:59

"1946" <1946.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:PO8w9.199641$Qk5.6966897@news010.worldonline.dk...

> ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE, JEG HAR ET PROBLEM MED NERO. NÅR JEG BRUGER
> BRÆNDERKNAPPEN SKRIVER DEN TIL MIG." ILÆG VENLIGST CD'EN FOR AT SKRIVE
> TIL" PROBLEMET ER AT DER ER EN CD'ER I DREVET.
>
> ER DER NOGEN DER VED HVOR JEG FINDER ET FREE PROGRAM TIL AT KONVERTERE
> FRA MUSIK CD'ER TIL MP3 MUSIK.

Slå Capslock fra så virker det.

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I
lose. Last night...it was a tie." -John Daly

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 31-10-02 15:14

Hej 1946,

har du installeret ASPI og hvilken version af windows bruger du?

mht. til ASPI er her en vejledning... "Installation af ASPI i WinXP"... -->
http://www.strarup.net/kandu/help/aspi/
virker dog også til andre version af windows...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 31-10-02 15:24

Nero skulle kunne gøre det hele automatisk. Læs i dine hjælpefiler.
Det er noget med at gå ind i menu - ekstra - filkoding o.s.v.
mvh
Catbody

Kommentar
Fra : summer

Dato : 31-10-02 17:21

Sidste opdatering af Nero konverterer MP3 filer
Det kan nemt være Firmwaren til din brænder der skal opdateres. Prøv at svare flg.
1) Hvilken windows har du.
2) Hvad hedder din brænder - nøjagtigt.
3) Hvordan er dine drev tilsluttet?
a) Primary IDE kabel: Harddisk som master.
b) Primary IDE kabel: ? som slave - (gerne cdrom drev)
c) Secondary IDE ? som master - (gerne brænder)
b) Secondary IDE ? som slave
4) Har du DMA aktiveret

Venlig hilsen
summer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-10-02 22:27

"1946" <1946.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:PO8w9.199641$Qk5.6966897@news010.worldonline.dk...
<cut>.
>
> ER DER NOGEN DER VED HVOR JEG FINDER ET FREE PROGRAM TIL AT KONVERTERE
> FRA MUSIK CD'ER TIL MP3 MUSIK.
>
> Det kan Nero da ???
>Vælg CD-Brænder - Gem spor
>M.v.h.
>E.A.

Accepteret svar
Fra : Nakita

Modtaget 70 point
Dato : 01-11-02 01:22

Har du på noget tidspunkt brugt Nero Image Drive update? Det kom jeg nemlig til og pludselig havde jeg et ekstra drev. På det oprindelige kunne jeg så kun brænde RW-nedier, mens jeg skulle vælge det nye drev til R-medier. Prøv at se efter om du har fået et ekstra drev.

mvh. Nakita

Kommentar
Fra : floorfilla

Dato : 01-11-02 20:14

Har haft samme problem med Nero 5.0 Jeg genstartede bare computeren og det hjalp!

Floorfilla styrer!!!

Kommentar
Fra : floorfilla

Dato : 01-11-02 20:14

Har haft samme problem med Nero 5.0 Jeg genstartede bare computeren og det hjalp!

Floorfilla styrer!!!

Kommentar
Fra : summer

Dato : 01-11-02 22:20

1946, kom nu lige på banen

Kommentar
Fra : solecka

Dato : 13-11-02 16:37

Du skriver ikke noget om hvilket operativsystem du kører, men under alle omstændigheder kan du kvist og frit hente windows mediaplayer hos microsoft, det grabber huritgt, effektivt og i god kvalitet, der er for øvrigt også en brænderfunktion i, altså dit problem skulle være løst

Kommentar
Fra : summer

Dato : 13-11-02 17:39

Er der noget der træls, så er det når folk stiller et spørgsmål og så ikke gider give en smule respons :(
summer