/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Bar i Malmö?
Fra : epidedymittis
Vist : 592 gange
50 point
Dato : 30-10-05 13:14

Vi er nogle kammerater der skal til koncert i Malmö, og bagefter ud og male byen rød, eller hvordan det er man siger.

Er der nogen der kender nogle gode barer/cafeér/Bodegaer i malmö, hvor det ikke KUN er gamle nisser der kommer?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-10-05 13:37

Jeg ved ikke om reglerne i Sverige er ændret siden jeg var ung (det har jeg været engang, og jeg er altså født efter 1. verdenskrig), nå, men før hen tog svenskerne altid til DK når der skulle festes. De har en helt anden alkoholpolitik end
os, f.eks måtte de ikke være berusede på offentlige gader. Det var meget almindeligt i Helsingør, at svenskerne kom og
drak sig temmelig berusede, og ikke kunne tage hjem lige med det første, for så stod det svenske politi og tog imod dem i Helsinborg

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 60 point
Dato : 30-10-05 14:19

Helt ærligt Nordsted. Hvad er det for en bavl at fyre af. Man/du behøver jo ikke for enhver pris besvare alle sp, som du gør en del i og slet ikke når man tydeligt viser at man ikke aner en dyt om emnet.

Hvad du beskriver er et historisk tilbageblik, og har ikke et klap med spørgsmålet at gøre og for øvrigt er det på ingen måde som du beskriver det, hvilket du ved en simpel søgning på Google ved selvsyn kunne ha fundet ud af. Der er masser af hyggelige barer og billige luxusspisesteder såvel som luxus i Malmø , og man kan drikke dig lige så hjernelam som man ønsker sig det, på samme betingelser som i København.

http://www.malmo.se/turist/padansk/madogdrikke/pubberogbarer.4.33aee30d103b8f15916800025236.html

Kig her epi..... og tage afsted i god tid. Der er vildt hyggeligt i Malmø, og af et ærligt hjerte... Svenskerne kan lave fly, biler, symaskiner, kanoner og ikke mindst kønne piger

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 30-10-05 14:30

Blander mig lidt i indlæget
Klumme i 1967 - 1968 var svenskepiger meget eftertragtet her i Danmark
Har hentet mange ved LB færgerne i Helsingør,når vi havde fest derhjemme (når ens forældre var ude og rejse)
Som krumme skriver er pigerne da stadig søde, men de har fået lidt mere kulør siden 60'erne.

Så lige et spørgsmål til Nordsted
Er du fra Helsingør og omegn ??
Var ansat i HHHH i ovenstående periode

IPM

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-10-05 14:36

Mere kulør LOOOL Tror du ikke din nethinde er blevet lidt sløret siden 60erne? *GG* Søde er de sgu.... kulør eller ej

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 30-10-05 15:07

Hej Klumme
Du kan tro jeg kan se, og det jeg vil se
Eller også er det fordi de går mere i solarie nu om stunder

IPM

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-10-05 15:14

IPM... Jeg var ansat ved LB færgerne i Helsingør fra 1972 og ca 4 frem. Og jeg har boet i Helsingør indtil 1980

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 30-10-05 15:19

Ja, Svenske piger er kønne. Det er et faktum! -og hvis man skal tro rygterne, også vilde efter danske mænd.. Jeg tror på rygter..

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 30-10-05 15:56

Tak for svaret Klumme.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 30-10-05 15:57

Hej Nordsted1
Jeg boede i Rungsted siden 1956 og flyttede først til jylland i 1980
Men var i udlandet 4 år i dette tidsrum

IPM

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-10-05 17:28

Det havde du nu ikke behøvet Epi, thx anyway.

Malmø er bare så lækker en shoppestad, selvfølgelig mest om sommeren, specielt lædervarer, musik og mærkevaretøj er rimeligt billigt. Deres udvalg af madsteder og dramhuse er bare OK. Jeg og min kammirat røg ind på et mega musiksted hvor de havde ......mindst 35 forskellige slags øl (dog ingen musik). Klokken var lige omkring 11 formiddag og jeg spurgte forsigtigt betjeningen om de solgte af det øl. Han gloede medlidende på mig, og svarede noget lignende....Hvad faen tror dy ellers vi laver i dette fortag. Såååå blev der revet ud af køleskabene

3 timer senere kravlede jeg og makkeren ud i sollyset med mindst 2 promille.... blod i spritten

Men hold jer fra Potatismos m. reksalad nede på torvet. Det er ulækkert at kaste op

Kommentar
Fra : bobbels

Dato : 30-10-05 21:50

MÖllevången er herlig jeg bor der der er 25 barer på det lille område,dansk pige fra helsingör.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 31-10-05 11:34

Klumme - Det lyder fremragende.. - rejesalat.. .

Hvor går pointene hen, nu du ikke er superbruger??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-10-05 12:41

LOOOL De ryger ud i den blå luft.......... Cyberspace

Ja rejesalat som i Danmark, men sgu da ikke på syntetisk (PVC-baseret) varm maskinaftappet kartoffelmos Yarkkkkk

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-10-05 13:04

Lige en lille dramhusvits.....
*************************************

Benny har drukket næsten hele dagen, og det meste af natten henne på
det lokale værtshus. Fejret at Danmark slog England i fodbold.

Bartenderen Mick siger "Du får altså ikke mere og drikke i aften, Benny".

Benny svarer "OK Mick, så vil jeg sgu til at vende hjem ad".

Benny snurre rundt på stolen, træder ned, og falder på hovedet forover.

"Pis" siger Benny og trækker sig selv op ved hjælp af stolen. Ryster
på hovedet og børster sit tøj af. Klar igen, tager han et skridt mod
døren, og endnu engang falder han forover og knalder fjæset lige i
brædderne.
"Pis pis"

Han kigger mod døren og tænker. Kan jeg bare nå hen til døren og få
lidt frisk luft, så klarer jeg den.

Han kravler hen til døren, og ved hjælp af dørkarmen kommer han op igen.
Han stikker hovedet ud af døren og tager et par velfortjente dybe
indåndinger af den friske luft. Han føler sig meget bedre og tager et
skridt ud på fortovet.

- Klask, lige på hovedet igen.

"Pis-møj-lort og hestepis i en bjørns røv. Nu er jeg sgu snart rigtig
på spanden" siger han. Han kan se døren til opgangen lidt nede ad
gaden, kravler der hen, åbner døren og kigger inden for. Benny kigger
op ad trapperne "No fuckin' way".

Han kravler op ad trapperne, hen ad gangen og rejser sig op i
soveværelsesdøren.
Jeg kan godt klare den over i sengen" Et skridt ind i soveværelset og
han ligger der igen. "Åhrr fuck det" siger han og får sig selv slæbt op på
sengen.

Næste morgen kommer hans kone ind i soveværelset med en kop kaffe og
siger

"Kom så op Benny. Fik du en anelse for meget at drikke i går?"

"Ja det gjorde jeg vist. Men hvordan kunne du vide det?"

"Mick ringede - du glemte din kørestol henne på værtshuset..."