/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Opera genbruger sider..
Fra : suspiria
Vist : 397 gange
170 point
Dato : 30-10-05 12:54

Hvordan kan man få Opera til at lade være med at genbruge sider? F.eks hvis jeg åbner en adresse hvorpå der ligger et forum, og jeg gerne vil se om der er kommet nye svar e.lign. Så genbruger Opera den sidst åbnede side og loader den ikke fra ny, og jeg bliver nødt til at trykke på opdater får at få de sidste nye svar/indlæg at se. Det er irriterende i længden.

Jeg har selvfølgelig selv gået indstillingerne igennem og afmarkeret fluebenet ud for 'genbrug eksisterende side'
http://img453.imageshack.us/img453/8139/image13xo.jpg

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-10-05 14:11

Opera 8.5 >funktioner >indstillinger>fanen avanceret>indlæsning >kan sættes til gentegn efter 1 sekund - så burde den være opdateret hele tiden

Kommentar
Fra : suspiria

Dato : 30-10-05 16:22

Eyvind - Den er sat til 'gentegn efter 1 sekund'..

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-10-05 20:00

Jeg melder pas........................jeg kan heller ikke få Opera til at opdatere automatisk.