/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Paintshoppro
Fra : jfh00295
Vist : 549 gange
120 point
Dato : 30-10-05 09:38

Har i forvejen version 7! har siden prøvet at opgradere til nyere versioner ? men får hele tiden svaret! du skal afinstallere den forrige version!! Dette har jeg så gjort nogle X nu; og jeg har også været nede i Regedit for at finde alt med dette navn,og her også slettet disse, men STADIG SAMME besked bagefter!!!
Har nogen haft "lign. " problemer ???
MVH dollarjack

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 30-10-05 11:49

Lyder mærkeligt. Da jeg installerede 7'eren, afinstallerede den da bare selv, den tidligere version. Prøv at kontakte Adobe hotline's med dit serienummer og bed dem om hjælp.

Dansk side http://www.adobe.dk/digitalimag/main.html

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 30-10-05 12:54

Prøv at rense ud med et værktøj reg-cleaning's program som er et lille selvtændigt program. så du få alt ud der er ting som ikke kommer uanset hvor mange gange du gør det manuelt.

program kan hentes her http://www.macecraft.com/ og mange andre steder søg på google.

Men jeg forstår ikke dit problem helt for jeg har både version 7 8 og 9 kørende samtidigt, spild af god plads ja, men nu havde jeg ting som skulle konverteres fra det ene program, til det andet, så jeg valgte dennne løsning og alle kører upåklageligt.

så noget er gået galt for dig under en installation eller afinstallation.
det er svært at sige når man ikke kan se din maskine.
MVH Bevi54

Kommentar
Fra : turbo.dk

Dato : 30-10-05 18:18

Hej
Eller brug et program der renser i dybden som jv16 PowerTools

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 08-11-05 17:17

jeg kan heller ikk forstå dit problem for har os flere af psp's programmer liggende og installeret og
der bedre den ikk om at jeg skal slette dem gamle version.. men det der kan gå galt er du har
installeret ovenpå hinanden igen og igen med den samme version og det er så der den laver
ged i den for dig.. ellers så er det din version af psp der et eller andet sted kun virker en
gang.. så prøv de forslående programmer og tjek at hva du kan slette for selvom du siger at du
har slettet den x gange så er programmer gode til at gemme filer de mest mærkelige steder..
både i skjulte mapper og ikk skjulte mapper.. og da jeg ikk selv sidder ved din pc er det svært
at sige om dette kunne være tilfældet at den ikk sletter dit psp program ordenligt..

håber du får løst dit problem..

kh
angel