/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Til Dova...
Fra : coincident
Vist : 319 gange
100 point
Dato : 30-10-05 00:35

Jeg har fået mange gode og meget kvalificerede svar af dig!
Jeg håber at Camillasmoster giver mig den! ellers ved jeg fra dit link hvor jeg kan få den!
Tak Dova... øv jeg kunne jo bare selv have søgt der(tdc), men du fortjener disse point!!!!!!!!!
Knus Coincident.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 30-10-05 00:37

Tak skal du ha'

mvh dova

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 30-10-05 00:38

Øv...
Jeg ville ønske jeg havde fået din mail her... som du sikkert har forstået er jeg musiker og skal synge sangen til begravelsen. Din mail var mest for at så kunne jeg sende dig et par sange jeg har indsunget, ville da gerne blære mig lidt... *SS*

Godkendelse af svar
Fra : coincident

Dato : 30-10-05 00:42

Tak for svaret dova.

Du er bare for skrap.... Altså kanduskrap...
Knuuuuus...

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 30-10-05 00:52

Dova min mail står i den anden tråd... hvis du ikke vil have din mail ud her og har lyst at høre min musik kan du jo sende en mail!
Knus...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-10-05 01:03

coincident

Min mailadresse står i min profil

mvh dova