/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Merringgård 1933
Fra : senta
Vist : 702 gange
120 point
Dato : 31-10-02 11:28

Er der en der har mulighed og vil lave et opslag i folketællinger fra ca.1932----1936 fra Merringgård, Løsning ved Vejle, og sende mig oplysninger om hvem der var ansat på Merringgård i ovennævnte tidsrum, på forhånd tak.

Kommentar
Fra : senta

Dato : 31-10-02 12:11

Jeg er næsten klar over at det er et umuligt spørgsmål da det er af nyere dato, men jeg håber stadig der er en der ligger inde med oplysninger om ovennævnte.

Accepteret svar
Fra : jkrjk2

Modtaget 120 point
Dato : 30-12-02 11:53

Du kan også sende en efterlysning i den lokale ugeavis for området. Det har jeg prøvet og det gav pote.

Hilsen Jeannie Kristensen

Godkendelse af svar
Fra : senta

Dato : 16-01-03 14:16

Tak for svaret jkrjk2.

Kommentar
Fra : monofiesta

Dato : 14-10-05 11:06

Hvis du stadig interesserer dig for Merringgårds historie her 3 år senere, kan du da prøve at ringe til os (jeg bor i den ene ende af Merringgård). Nummeret står i vejviseren for Hedensted kommune.
Der er ind til flere, der har skrevet om gårdens historie (og afleveret eksemplarer af deres skriverier her). Måske kender een af dem svaret.

VH Kirsten