/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Overnet...
Fra : jumbovorre
Vist : 485 gange
26 point
Dato : 31-10-02 08:41

Hej alle

Er der nogen herinde der bruger overnet!? I så fald, hvorfor kan jeg se, at der er mange, som har de filer jeg henter men kun få, der lader mig slippe igennem, resten står bare på "Queued"...! Kan det have noget at gøre med en firewall... Har også læst noget om "port throttling"....

På forhånd tak
Steffen

Accepteret svar
Fra : Random

Modtaget 26 point
Dato : 31-10-02 13:23

Ja. Der er en hel del, der står som "???? ()" og "On Queue", og tit ka man stå i kø hos en i dage vis, selvom man da snart burde være røget frem i køen. :./
Underligt nok kan man dog nogle gange hente fra folk, der står "???? ()".

Jeg tror en årsag til, at folk står "On Queue" så længe, er at nogle folk har/sætter deres upload hastighed lavt.
En anden årsag kan være, at de fjerner deres færdigt hentede filer, hvormed 'netværket' ser det som om personen stadigt har filen.
Helt sikkert er det, at det også skyldes firewalls. Disse er tilsyneladende konfigureret til fint selv at starte en kommunikation. Men når vi udefra prøver at få gang i overførelsen bare bliver blokeret :.(

Men overnet er jo stadigt i den grad _BETA_, så vi må bare håbe, at de får forbedret den på det område

Mvh Random

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-10-02 15:46

Qeued betyder at du står i kø. DVS du venter (ligesom andre) på at få lov
til at downloade.
Du skal bare vente længe nok, så kommer du til .

"jumbovorre" <jumbovorre.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:y_4w9.199208$Qk5.6950140@news010.worldonline.dk...
> Hej alle
>
> Er der nogen herinde der bruger overnet!? I så fald, hvorfor kan jeg se,
> at der er mange, som har de filer jeg henter men kun få, der lader mig
> slippe igennem, resten står bare på "Queued"...! Kan det have noget at
> gøre med en firewall... Har også læst noget om "port throttling"....
>
> På forhånd tak
> Steffen
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Godkendelse af svar
Fra : jumbovorre

Dato : 20-11-02 17:17

Tak for svaret Random.