/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
blæk til canon ip4200
Fra : allanthiim
Vist : 1861 gange
100 point
Dato : 28-10-05 22:28

er der nogle der ved om man kan få kompatible patroner til en ip4200

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-10-05 23:48

Køb et alm. påfyldningssæt til ca. 50 kr. og fyld den gamle patron op. Det er det billigste.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 29-10-05 09:18

Her kan du få alle 5, mener det er de samme der bruges i 4200
http://www.eink4u.com/capiip5.html

Kommentar
Fra : allanthiim

Dato : 29-10-05 10:13

jeg ved ikke om de passer sammen med pixma 4000 de hedder ihvertifald noget andet.

Kommentar
Fra : babee

Dato : 29-10-05 10:32

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=20905992

hejsa han skriver at du kan skrive til ham så kan han højest sandsynlig skaffe dem

Kommentar
Fra : babee

Dato : 29-10-05 10:33

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=20912995

de er godt nok originale men ved ikke om det er billigt

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-10-05 10:46

Jeg køber mine Epson patroner her>
http://www.thansen.dk/products.asp?c=615862983&n=403179808

Skide god kvalitet,Sort/farve under halv pris,jeg har aldrig haft problemer med disse.
Jeg syntes det er så billigt at jeg ikke gider at genfylde mine gammle patroner.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-10-05 10:47
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-11-05 20:31

På Kandu findes der et pointsystem, derfor udlovede du også 100 point.

Disse point ER tabt når bare én person har svaret på dit spørgsmål, og hvis du synes at du har fået et godt svar, bør du også lukke spørgsmålet. Ellers ligger pointene bare og svæver i cyberspace.

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Accepteret svar
Fra : kaypia

Modtaget 100 point
Dato : 15-11-05 13:43

Til allanthiim
Den nye Pixma serie - iP4200, iP5200 m fl. er så ny, at det endnu er meget svært - eller måske umuligt - at få kompatible patroner til dem, men de kommer.
De er i øvrigt ikke de samme som til den gamle serie (4000 og 5000)
www.lavprisimport.dk - canon-pixma modeller-iP4200 oplyses, at de vil være på lager i jan. 2005.
På egen forespørgsel til denne virksomhed har de bekræftet dette og i ø oplyst, at man forventer en salgspris på 25-30 kr/stk.
m.v.h.

Kommentar
Fra : kaypia

Dato : 15-11-05 13:44

jamen dog, jeg fik skrevet "jan 2005". Det skal naturligvis være jan. 2006

Godkendelse af svar
Fra : allanthiim

Dato : 15-11-05 15:51

Tak for svaret kaypia.

Kommentar
Fra : bog

Dato : 14-01-06 19:35

kaypia: Der står på lavprisinport.dk at de kompatible patroner nu er 8-10 forsinket
Iøvrigt er chip i de nye bci-8 og de originale er os dyrer

Dog kan de genfyldes hvis ikke man vil vente på de kommer de uorginale

Kommentar
Fra : bog

Dato : 14-01-06 19:38

fejl de uorginale patroner til ip 4200 er 8-10 uger forsinket

Kommentar
Fra : jrkok

Dato : 04-04-06 10:36

dk-ink.dk har comp. patroner til ip4200 til kr 25,-, jeg har dog endnu ikke selv købt.