/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Canon MP360 papir problem
Fra : flemmingmo
Vist : 452 gange
100 point
Dato : 28-10-05 21:59

Min MP360 vil ikke taget imod papir ved udprintning eller scanning - den skriver "faxpapirstop" - how to do and fix?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-10-05 22:02

Der må jo sidde noget papir fast, når den skriver det???

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 28-10-05 22:04

Eneste løsning jeg kender, er at afinstallere det hele.
Og genstarte og installere forfra.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 28-10-05 22:12

Kan det tænkes at den forsøger at tage flere ark på samme tid ?
Nogen gange når papir ligger længe i pakker komme de til at "klæbe sammen".
Jeg lufter altide papirstakken inden jeg lægger papir i min printerere og kopimaskiner.
Hvis jeg undlader det kommer der ofte papirstop meldinger, når maskinerne forsøger at tage 2 ark på samme tid.
Med luftning af papir, mener jeg at man tager stakken og lader tomme fingre scanne ned over stakken på samme måde som når man bladre ned i en stak spillekort.
Du kan også tage i den ende og stakken og ryste stakken så slipper alle siderne.
god fornøjelse
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : flemmingmo

Dato : 28-10-05 22:15

Lidt mere info: Printeren forsøger at indtage 1 stk papir. Det kommer ca 8-10 cm ind i printeren, hvorefter man kan hørre at den printer. Papiret kommer aldrig videre end disse 8-10 cm og opgaven afsluttes med "faxpapirstop".

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-10-05 22:24

Der kan godt sidde en lille papirstump i maskineriet. Kan du se om rullerne kører??, ellers må du have en fagmand til at
tjekke den, for ellers så kan det være flere forskellige ting så som sensor eller tandhjul