/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejlrapport!
Fra : CaPsen
Vist : 436 gange
50 point
Dato : 28-10-05 19:44

Jeg får fejl rapporter næsten hver dag, det er meget irriterende at f.eks. mit Windows explorer, lukker ned når jeg f.eks. er ved at lave på min hp. Jeg vil gerne løse dette problem, men ikke ved at deaktivere fejlrapporteringen!

Håber der er nogle der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-10-05 19:58

du laver vel ikke på din hd

nå - men i sin tid blev jeg muggen over at der faktisk ikke skete noget - skrev til mikroblød og fik svar - meget kort efter - (blot nogen timer) - kom der ej fejlmeddelelse og jeg åbnede min startside - der blev dirigeret videre til en side hvor der var mulighed for at finde frem til fejlen - det har virket siden. Måske skal du blot tage det alvorligt og se at få rettet op på det der giver dig fejlen af den vej ???

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 28-10-05 20:04

det kunne være en stor hjælp, hvis vi fik at vide, hvad der står i fejlrapporterne, da det ellers nok er umuligt at hjælpe.
Men du kan da prøve dette:
1: http://www.hcma.dk/tips21to30.htm#no22
2: http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4 (REPAIR og IKKE INSTALL)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-10-05 20:05

miritdk -> Mikroblød!!!! Den var ny for mig.

CaPsen -> Gør som miritdk anbefaler, når det hjalp hende vil det også hjælpe dig. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 28-10-05 22:41

Hvad er Mikroblød???

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-10-05 22:43

Soft = Blød. Ha Ha

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 28-10-05 22:44

lol..... :D

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 28-10-05 22:45

Jeg forstår bare ikk hvad miritdk skriver, at hun sende en mail til microsoft, og så fik hun hjælp og så gik det væk??

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 50 point
Dato : 28-10-05 22:52

CaPsen -> Du går ind på MicroSofts hjemmeside, der har du mulighed for at sende en email til eksperterne hvor du beskriver dit problem. Du vil så modtage et svar fra MicroSoft's egne eksperter. Jeg har selv gjort det flere gange og har altid fået god hjælp. Ikke altid straks, der KAN godt gå et par dage, men det ER altså dem der er bedst til at løse den slags problemer. Hilsen Arne

Godkendelse af svar
Fra : CaPsen

Dato : 28-10-05 22:54

Tak for svaret arne.jakobsen.