/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Konvertere DVD-fil
Fra : BerndJ
Vist : 405 gange
200 point
Dato : 28-10-05 17:28

Min søn har downloaded "Der Untergang" på sin harddisk og har derefter brændt filmen på en DVD-skive (rewriteble). Nu vil jeg gerne se filmen på min DVD-afspiller .... men det virker ikke -- DVD-afspilleren kan ikke genkende filen.

Kan filen konverteres således at DVD-afspilleren kan læse filen og vise filmen?? HVORDAN??

Filen på DVD-skiven hedder nu: Der.Untergang.2004.WS.DVDrip.XviD-MSE.cd1

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 28-10-05 18:10

Man skal brænde som DVD i Nero...

//Kettedk

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 28-10-05 18:35

Hej, har lige lagt en link ud til en Dansk DVD guide, under TIPS.
Prøv det, der ligger de nødvendige pragrammer også.
Ellers skriv, hvad filen hedder. Som han downloadet.
Da den sikkert skal laves om, til noget andet brugbart.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 28-10-05 18:42

Tror du har hentet en DivX fil.
Den kan laves til DvD, hvis du har Nerovision, Nero 6
Bare start Nerovision op, og træk original filen over i Nerovision.
Tager en evighed at brænde, men hvad.

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 28-10-05 22:03

du kan os bruge dette her dvd santa til at lave den til dvd.

http://www.download-by.net/audio-and-multimedia/other/16196,dvdsanta.html

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 200 point
Dato : 29-10-05 19:43

Spørg om hjælp, og du får.
Men ikke nemt, at hjælpe, når man ingen respons får.

Godkendelse af svar
Fra : BerndJ

Dato : 29-10-05 21:43

Tak for svaret sofus.dk. Jeg kan godt forstå at du bliver lidt frustreret ikke at få response på din hjælp .... men jeg har simpelthen ikke haft tid til at afprøve dit forslag til problemløsning.