/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / 3D Studio / Spørgsmål
10  bentjuul 190
MovieBox DV
Fra : mikael.beck
Vist : 584 gange
200 point
Dato : 28-10-05 11:47

Når jeg forbinder min Pinnacle DV Movie Box til min Fire Wire IEEE-1394 kabel til min Pc
og i programmet Studio9 vil starte Capture, fryser programmet og kan kun afbrydes ved at fjerne kablet eller afbryde for strømforsyningen til Dv movieboxen.

Det det problem opstår når jeg anvender Microsoft Movie-Maker, jeg har tjekket at der er lyd og video signal ud fra boxens Composite og audio udgang, men programmet fryser når jeg prøver at hente vidio. Håber nogle kan hjælpe?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-10-05 21:15

Der er utallige der har problemer som dit, og utallige der har henvendt sig til help hos Studio 9, uden at få et ordentlig svar.
Har du prøvet at opdatere dit studio 9 program, da der er kommet nogle opdates der måske løser problemet.
Hvorfor bruger du Pinnacle DV Movie Box, kan du da ikke sætte dit digitaloptager direkte til computerens Fire Wire indgang.
Hvorfor har du ikke prøvet kun at capture med movie Maker, for at se om det løser dit problem.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : mikael.beck

Dato : 02-11-05 15:48

Tak for dit indlæg Palle, jo jeg har prøvet med Windows Movie Marker, som også virker indtil jeg starter
capture. Studio 9 har virket på en anden pc med samme styresystem XP prof.

Hilsen

Mikael

Kommentar
Fra : pallebhansen