/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Fedest T68i
Fra : Nemizis
Vist : 354 gange
200 point
Dato : 30-10-02 20:47

Hvordan gør man en 2uger gammel T68i endnu federe end den er..

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 30-10-02 23:30

Hej Nemizis,

går ned på McDonalds og gi'r den en Big Mac Menu...

undskyld men ku' ikke lige la' vær...

men mener du i form af funktioner, cover eller andet?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-10-02 23:46

On Wed, 30 Oct 2002 19:46:44 GMT, "Nemizis" <Nemizis.news@kandu.dk>
wrote:

>Hvordan gør man en 2uger gammel T68i endnu federe end den er..

hej

Sælger den

Axel

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-10-02 01:55

"Axel" <axel.sundien@mail1.stofanet.dk> skrev
>
> Sælger den

LOL og køb en Nokia 3310 plus et JuleCover.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-10-02 06:18

> LOL og køb en Nokia 3310 plus et JuleCover.

..... og får sat rødt lys i den + McEiner: Jul det er cool som ringetone.

*Fischer

Accepteret svar
Fra : nocom

Modtaget 200 point
Dato : 31-10-02 09:11

Hej
du kan evt. downloade nogle fede baggrunde fra bl.a. www.emobiler.dk
Mvh
Nocom

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-10-02 11:50

"Nemizis" <Nemizis.news@kandu.dk> wrote in message news:<QwWv9.196894$Qk5.6882864@news010.worldonline.dk>...
> Hvordan gør man en 2uger gammel T68i endnu federe end den er..

Lav en blanding af ren fedt og cola! Det giver du den så 3 gange om
dagen i 14 dage! Så skulle den gerne tage 20 til 25 gram på og bliver
rigtig fed Eller måske et nyt baggrundsbillede af Anders Fjog...
*LOL*

Dr Frankv

Godkendelse af svar
Fra : Nemizis

Dato : 31-10-02 14:20

Jamen alt, FJOG

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-10-02 15:47

"Dr Frank" <babyboom@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:7c8322ce.0210310249.20336092@posting.google.com...
> "Nemizis" <Nemizis.news@kandu.dk> wrote in message
news:<QwWv9.196894$Qk5.6882864@news010.worldonline.dk>...
> Lav en blanding af ren fedt og cola! Det giver du den så 3 gange om
> dagen i 14 dage! Så skulle den gerne tage 20 til 25 gram på og bliver
> rigtig fed Eller måske et nyt baggrundsbillede af Anders Fjog...

Som man kan se på de fantasifulde indlæg i denne tråd, så behøver man ikke
gøre noget ved sin T68i'er. Den er cool som den er.

/Hans
...der er rigtig glad for sin.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-10-02 16:41

Dr Frank wrote:
> Lav en blanding af ren fedt og cola!

Min T68'er har været igennem en blanding af vodka og lemon. Displayet
har nogle lyse pletter og PCB-printet er startet med at ruste (en
tikkende bombe...)

Den er bare fed nu

Enrique

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 31-10-02 22:38

Hej igen
Det var da nogle utroligt, sjældent tåbelige indlæg, du har fået her!
Sådan er det altså normalt ikke.
Mvh
Nocom

Kommentar
Fra : Lynx

Dato : 31-10-02 22:53

Hejsa... jeg ved godt at dit spørgsmål er besvaret... hvis man kan kalde det det.. *tar sig til hovedet*

Nå.. men jeg har en T68i, den er ca 5 måneder gammel, og telefonen er jo i sig selv meget fed.. den har også fået et par priser hist og her...
jeg har endnu ikke set en telefon der kan hamle op med den.. den kan stort set alt...

men et par rigtigt gode tips, som jeg selv bruger.... det er at gå ind på en af disse nedenstående sider:

http://esato.com/logos/colour/themeeditor.php
http://wap.sonyericsson.com/d.asp?_s=976641384

Her er der mange muligheder... du kan lave dine egne temaer, og billeder, og på www.esato.com kan du oploade dine billeder fra pc'en, og hente dem til telefonen via WAP.

det eneste minus med temaerne er at du skal hente dem via WAP eller Infarød port... og det er ikke alle der ejer en infarød port.. men har selv købt en, og sys ikke jeg har spildt mine penge...
Jeg har desuden købt et kamera, en MP3 afspiller og en bluetooth headset til den, og den kan alt nu...
ellers synkroniserer jeg den med Outlook på min PC, også via den infarøde port.

det var lige hvad jeg kunne sige dig nu... hvis du vil have mere info, så sig til, eller send en mail til dlk@lynx-dlk.dk..

MVH Daniel Kristensen - Lynx-DLK