/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
surfin usa og barbara ann
Fra : xtx
Vist : 386 gange
150 point
Dato : 27-10-05 20:46

Hej!
Er der nogen der har bas-tabsne til Beach Boys' to snage Surfin' USA og Barbara Ann?
Jeg kan ikke rigtig finde noget på nettet som passer? Eller er det bare mig der spiller det i en forkert rytme?
Mvh xtx

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-10-05 20:56

This file is the author's own work and represents their interpretation of the #
# song. You may only use this file for private study, scholarship, or research. #
#-------------------------------------------------------------------------------#

BARBARA ANNwritten by Fred Fassertperformed by the Beach Boystab transcribed by Collins Crapo (party noises throughout)CHORUS:N/CBa-ba-ba-ba-Barbara AnnBa-ba-ba-ba-Barbara Ann G CBarbara Ann, take my hand GBarbara Ann DYou got me rockin' and a-rollin'D7 GRockin' and a-reelin', Barbara AnnBa-ba-ba-Barbara AnnN/CWent to a dance lookin' for romanceSaw Barbara Ann, so I thought I'd take a chance C GBarbara Ann, come take my hand DYou got me rockin' and a-rollin'D7 GRockin' and a-reelin', Barbara AnnBa-ba-ba-Barbara Ann(chorus)(instrumental, same pattern as verses)Verse 2:Tried Peggy Sue, tried Peggy SueTried Peggy Sue, but I knew she wouldn't doBarbara Ann, come take my handYou got me rockin' and a-rollin'Rockin' and a-reelin', Barbara AnnBa-ba-ba-Barbara Ann(chorus)(fade):GBarbara Ann, Barbara AnnBarbara Ann, Barbara AnnCBarbara Ann, Barbara AnnGBarbara Ann, Barbara Ann DYou got me rockin' and a-rollin'D7 GRockin' and a-reelin', Barbara AnnBa-ba-ba-Barbara Ann

Guitar Tabs • B • Beach Boys Chords • Barbara Ann Tab Tabs
Buy Beach Boys CD
Buy Beach Boys Posters
Buy Beach Boys Sheet Music

© 2004 GigaTabs.com
(Tab, Tablature, Lyric) All songs are the author's own work and represents their interpretation of the song, tablaturas para guitarra. You may use this file

Hov det ser rodet ud, så her er linket, så kan du selv kikke

http://www.gigatabs.com/b/beachboys-tabs-00063405/barbaraann-tabs-000713611.html

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-10-05 20:59
Kommentar
Fra : xtx

Dato : 27-10-05 21:02

hej nordsted1
til barbara ann: er det ikke bare akkorderne
til surfin: er du sikker på at de tabs passer?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-10-05 21:09

prøv at se på dette link, i højre kollonne er der flere tabs til surfin

http://www.gigatabs.com/b/beachboys-tabs-00012405.html

i mit første link er der mange til beachboys

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-10-05 21:37

Kunne de ikke bruges

Kommentar
Fra : xtx

Dato : 31-10-05 08:12

surfin, den er god nok.. jeg mangler bare nogle tabs til barbara

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-10-05 08:36
Kommentar
Fra : xtx

Dato : 31-10-05 17:38

Jeg kan ikke finde den..
Du ved godt at det er bastabs ikke? ;)

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 150 point
Dato : 01-11-05 14:34

xtx.... jeg har desværre ikke flere ideer til hvor du kan finde den jeg havde da håbet den var i mellem de sidste, men det kan da være du kan være heldig på biblioteket?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-11-05 22:21
Godkendelse af svar
Fra : xtx

Dato : 12-11-05 13:10

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-11-05 13:33

Selv tak