/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Lav din egen cd?? Hjælp??
Fra : ministie
Vist : 325 gange
100 point
Dato : 27-10-05 16:40

Hej. Er der nogen der kender eller har et program så man kan indspille sine egne numre og brænde dem ud på en cd??

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-10-05 16:46

Søg på kandu og du får et bjerg af forslag.

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 27-10-05 16:53

hej prøv at kigge på freewindows, der ligger flere gratis programmer til at brænde cd-er med

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 27-10-05 19:13

Du kan bruge et program der hedder Cubase.

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 27-10-05 23:04

hejsa..

Vil i "bare" optage jer selv nede i øvelokalet, eller vil i have muligheden for at lægge MIDI tracks, og indkorporere VST instrumenter og effekter?

Vh fluffy

Kommentar
Fra : bebob

Dato : 29-10-05 03:16

protools - logic - nuendo - cubase, er nok nogle af de mest benyttede programmer.. de er forholdsvis nemme at bruge, og stort set alle plader (cd'er) idag, bliver enten indspillet, redigeret eller mixet i et af dem.. Du skal bare have fat på et godt lydkort, og nogle gode mikrofoner. og det behøver ikke at være specielt dyrt, for at opnå et godt resultat!

Bebob

Kommentar
Fra : ministie

Dato : 29-10-05 15:15

Hej. Vi vil bare have mulighed for at optage os selv.