/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vindue ved opstart af XP
Fra : jemagnussen
Vist : 305 gange
100 point
Dato : 27-10-05 13:24

Hej,

Efter en afbrudt installation af MS Anti Spyware, hænger der et vindue med en åben mappe: C:\Program Files\MSN på skærmen hver gang jeg starter pc'en. Jeg husker ikke lige hvordan jeg kommer af med dette, men det er ret irriterende at skulle lukke dette ned hver gang man starter sin pc. Er der nogen der kan hjælp med en løsning...?

Mvh

Jesper

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 27-10-05 13:32

Du kan gå ind i kør msconfig g start og se om den står der,hvis den gør skal du bare fjerne flubenet og genstarte

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 100 point
Dato : 27-10-05 15:43

Hej jemagnussen

Du kan gå i Kør - skriv regedit - led efter programfilen i en af undermenuerne. Slet den så der, og det er helt væk - taler af erfaring

Mange hilsner fra

Clou

Kommentar
Fra : Vladic

Dato : 27-10-05 16:49

Det nemmeste er at gå ind i start menuen > programmer > start > og i den mappe ligger de ting der popper op fra starten :)

-taler også af erfaring ;P

Godkendelse af svar
Fra : jemagnussen

Dato : 29-10-05 11:37

Tak for svaret clou. Det var løsningen - nu er jeg af med det irriterende vindue...