/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Molo hygger sig?!
Fra : calista
Vist : 680 gange
2 point
Dato : 26-10-05 17:52

Hvad har du gang i Mester Molokyle??!

Må man ikke nævne Osama Bin Laden oder was?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-10-05 17:55

Molo har været på skovtur idag og plukket Stor løgbruskhat. Den kan bruges som Løg/Hvidløgserstatning. Lad os lige høre hvor mange du fandt molo?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-10-05 17:56

Tror Molokyle leger spøgelse

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-10-05 18:47

Er I sikre på, at han har plukket den rigtige svamp?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-10-05 18:56

Ja Moster, alle svampe der stinker af hvidløg er ganske uskadelige (bortset fra stanken)

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 26-10-05 19:00

Molokyle er enten meget træt, eller også er hans tastatur gået i stykker. Måske sidder han og læser dette, ude af stand til at kunne reagere på det!

Det er jeg HELT sikker på!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 26-10-05 19:39

...molo er lamslået over de forrygende svar.
eller måske gemmeleg?

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 2 point
Dato : 26-10-05 19:42

Næeh... men hvor er Osama bin Laden ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-05 19:51

Jeg havde jo håbet på at nogen havde taget emnet op i 'Politik' ..da det var dér 'søgelset sidst dukkede op, men smalsnak er godt nok til mig.

Lidt provokerende var hensigten at påstå at Oasama bin Laden blot er et mediestunt og har været død i årevis

Al Queda ..er på nettet ..og så er de væk. Præcis som mine sidste 4 spørgsmål (3 i Smalltalk + 1 i Politik).

Hvorfor ikke også Osama bin Laden?

Er han andet end et propaganda produkt?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-05 19:53

Kan den samlede Verdensbank virkelig ikke finde hans millioner? Eksisterer de?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-05 19:56

Win - Win situation
..for såvel støtter i det fundamentalistiske slamitiske samfind, som blandt 'høgene' i den vestlige magtelite
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-05 19:59

UPS... slamitiske = Islamiske, samfind = samfund

..dét var ik' for at være morsom

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-05 20:03

En konspirationsteori?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-05 20:05

Så ..nu har jeg skrevet lige så mange indlæg som jer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-10-05 20:58
Kommentar
Fra : janik

Dato : 26-10-05 22:56

troede ikke der var skov i København *SSS*

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 26-10-05 23:46

Molo> Vi andre

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 26-10-05 23:47

kan da også

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 26-10-05 23:47

skrive mange indlæg

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-10-05 00:15

Nu har jeg været ude at lede efter ham, men han var ikke at finde

I må indrømme det lyder lidt mystisk : http://www.globalresearch.ca/articles/CHO311A.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-10-05 00:49

Her lidt omkring 'fordelene' ved at postulere en sådan person og hans netværk :

1.) http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=390475
2.) http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=398438
3.) http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=399704

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dk.betjenten

Dato : 27-10-05 03:43

Værs´go han er her:
http://www.alibi.com.mk/album_montazi/slides/osama%20bin%20bush.jpg
- den største terrorrist verden har set

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-10-05 07:35
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-10-05 08:04

Atså; man har set nogen billeder af en mand, som lidt ligner en solbrændt julemand med en kalashnikov. Man har også hørt en aribisk stemme. Så har vi fået fortalt at han er mangemillionær, men man kan ikke finde pengene. Mon han har sit eget pengeskab han flytter rundt med på æselryg eller et American Express Goldcard? Efter al sandsynlighed skulle han bo i en hule man ikke kan finde i Tora Bora bjergene, så man har uden held prøvet at jævne disse bjerge med jorden. Sidst, men ikke mindst; har vi fået fortalt han har et verdensomspændende netværk af fanatiske fundamentalistiske masterminds, som springer sig selv i luften før man når at opdage dem : Smart ik'...?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-10-05 08:12
Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-10-05 10:30
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-10-05 10:35

Ha ha ha ha ha ha ha - pas nu på vores ytringsfrihed

Man må ikke tegne en, man mener kunne være profeten Allah.

Må man så mon lave sÅdanne obskøne billeder?

Kommentar
Fra : calista

Dato : 27-10-05 10:40

De er da for sjove, de billeder.
Kunne godt nok ikke se det sidste, sikkert godt det samme!

Hvis man nu "bare" havde tegnet en tegning og så undladt at kalde dem for Profeten Allah, så var der ikke en kæft, der havde løftet et øjenbryn!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-10-05 10:51

Det var nu Muhamed og ikke Allah

Ytringsfriheden skal vi værne om, men da så sandelig også privatlivets fred. Det er denne lovsikrede fred man prøver at udhule under forgivelse af at man vil stoppe terroren.

Senest har TDC og en del andre teleudbydere, sat os under overvågning :
1.) http://www.berlingske.dk/it/artikel:aid=422698/
2.) http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=11397

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 27-10-05 11:27

jeg skal love for, at detteher kan sætte sindene i bevægelse. jeg synes ikke det er muntre fremtidsudsigter.
nogle i denne tråd opfatter det som en spøg, hvad der heldigvis er plads til. selv om jeg griner med, synes jeg det er uhyggeligt.
big brother's watching you - det grinede vi meget af den gang, for det ville jo aldrig kunne lade sig gøre.
tænk, hvis mennesket egnede sig til at leve i et velfungerende anarkistisk samfund, men desværre er vi for egoistiske.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-10-05 11:39

aasenissum -> Netop og derfor er humor ofte en måde at 'vække' folks opmærksomhed på i ellers 'tunge' emner

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-10-05 11:40

Det er jo netop det, at vi er egoistiske, der gør det til et anakistisk samfund.

Hver især har sine egne regler - "for regler og love er jo kun lavet for at irritere os alle"...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-10-05 11:41

Ja, molo

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 27-10-05 11:49

tjae, det er nu ikke sådan, jeg opfatter den oprindelige tanke om anarki. at leve i et samfund, hvor alle vidste, hvad der ville være til gavn for alle, og derfor var der ikke brug for regler.
det er sådan en komplet ubrugelig og utopisk tanke, som af og til duker op på den indre skærm.
og helt enig mht humor eller provokationer (det sidste står for egen regning)

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 27-10-05 11:51

storm P:
- hvad mener de om verdenssituationen?
- ingenting, jeg har fået en flue i øjet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-10-05 11:53

Gad vide hvis man gjorde TDC opmærksom at deres brug af cookies er ulovlig

Citat
Det er fortsat tilladt at bruge cookies, men brugeren skal informeres om formålet og have mulighed for at afvise cookie-filen.

Hvad nu hvis man bruger en browser der ikke giver brugeren mulighed for at spærre for cookies (..f.eks. gamle versioner af Mosaic browseren), så skal TDC tilbyde en cookie-fri version af deres hjemmesider. De kan nemlig ikke tvinge brugerne til at benytte en bestemt browser som f.eks. IE, Opera, Netscape, Mozilla Firefox eller Safari.

Det samme gælder i hundredetusinvis af sider på internettet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-10-05 11:57

Behøver jeg at fortælle det vil koste TDC millioner, så de vil gå endog MEGET langt for at vinde en retsag over en evt. utilfreds 'kunde'.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-10-05 12:04

Der er jo også folk som benytter 'hjemmelavede' browsere og man heller ikke forlange at de skal indbygge en cookie-stopper/-afviser : http://www.udvikleren.dk/article.php?techid=4&aid=243

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-10-05 12:06

Aase - Anarki er da netop, når hver især gør, hvad der passer dem og ikke tænker på alles bedste.

Mener du ikke demokrati???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-10-05 12:13
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-10-05 12:25

Jvf. molo's link - Anarkisme kan et helt samfund ikke administrere.

Så Aase, du har ret, vi er for egoistiske til at indføre et anarkistisk samfund.

Solidaritet hører fortiden til...

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-10-05 12:26

Jvf. molo's link - Anarkisme kan et stort samfund ikke administrere.

Så Aase, du har ret, vi er for egoistiske til at indføre et anarkistisk samfund.

Solidaritet hører fortiden til...

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-10-05 17:34

Har I alle bare såen forladt lille mig.......?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-10-05 17:47

Camillasmoster -> Nogen gange ...har jeg bare så megen lyst at kramme dig ...helt ind til mig !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-10-05 18:45

Iøvrigt er det jo 'let' at bebrejde en 'mand' (Osama..) der muligvis slet ikke eksisterer; at være ansvarlig for 'stramninger' i den personlige frihed.

Til 'fælles' bedste... ...naturligvis ,-)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-10-05 19:23

Citat
Camillasmoster -> Nogen gange ...har jeg bare så megen lyst at kramme dig ...helt ind til mig !!!

Værsgo' Molo. Du må gerne låne denne af mig, når lysten kommer over dig

http://www.gifs.dk/ani1310/love00/love/love691.gif

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-10-05 20:51

creamygirl -> ..er der en smule jalousi indbygget i din kommentar?`..søde ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-10-05 20:57

THERE CAN BE ONLY ONE !!!

http://en.wikipedia.org/wiki/Highlander_(film)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-10-05 00:07

Hit med mit link. Du er ikke en værdig modtager af en venlig gestus

Jaloux i cyber sammenhæng?! Glem det Molo. Skulle det nogensinde blive tilfældet, så sælger jeg min comp. Cyber er for mit vedkommende ikke til følelsesmæssige relationer..IRL er til gengæld en helt anden snak. Jeg både bider, river hår, sparker - og slår sq en helt proper næve, hvis det er påkrævet..

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-10-05 00:08

Søde molo - SÅ gamle er vi dog ikke..........creamy

molo dear - Hvof skal man altid læse en hel roman, når der er noget du vil præcisere?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-10-05 00:12

Det skal man da heller ikke Hanne. Du klikker på linket og lukker det igen. Piece of cake! ..Sådan gør jeg med 90% af de link Molo smider på kandu

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-10-05 00:26

Exactly hvad jeg gør - men så er jeg bange for at gå glip af noget

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 28-10-05 08:55

nåååårh... så synd I to rivekatte.
ville ikke undvære hverken jer eller molo for noget, så hold jer ikke tilbage taaak.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 28-10-05 09:08

chickfight!!

Hold da op, hvor er i skøre, dejlige, men skøre!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-10-05 09:33

Calista du må da lige ønske din datter Andrea tillykke, hun bliver jo 55 i dag

Kommentar
Fra : calista

Dato : 28-10-05 09:38

55? Øhm? Nååh, dage!! tark:)
Den kører liiiidt langsom, den øverste!
Men nu var det ikke lige hende, det handlede om, men den store cyberromance/ trekantsdramaet mellem Molo, Creamy og camillasmoster *GG*

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-10-05 09:53

Du troede da ikke at det var år..... VEL ??
Ja de er her jo ikke, de kære cyborgs..
Hvad skal det da ende med. cyberromance/trekantsdrama = verdens første cyberbaby , eller et nedbrudt netværk
Men det er bedre end se&hør. Altså lige bortset fra tv-guiden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-10-05 09:54

Hvem skal så betale børnepoint ??

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-10-05 11:29

Det vil molo Æ' gå med til!

Nul cyberbabies - og dog - de larmer knap så meget som rigtige bebser

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-10-05 11:35

Det bedste ved baby'er er, at når de skriger, så kommer der som regel nogen og bærer dem væk!

Tænkte netop lige på dig Calista! ..Fandt nemlig lige denne yndige babysmølf..

http://www.gifs.dk/ani1310/piger00/piger/pige245.gif

Ammer du også?!

Kommentar
Fra : calista

Dato : 28-10-05 11:54

Creamy ROFL!
Min datter skreg for lidt siden (- mor var på toi, undskyld lille skat!), men der var sgutte nogen der kom og bar hende væk! Overboen bankede i gulvet,men det tæller vel ikk?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-05 12:37

calista -> Jeg er så vandt til at damerne slås om min gunst

Jeg får ofte klager fra ejendommens beboere over den kødrand af piger der hænger ud omkring vor cykelkælder, blot for at få lov at røre ved mit bremsehåndtag eller klimpte med klokken

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-10-05 12:42

De skriger altså hvis de får en sut
http://ding-dong.net/kandu/_pic/suttekrog.jpg

og man klæder dem ordentligt på
http://ding-dong.net/kandu/_pic/beviset.jpg

ellers gælder det vel bare om at de får sig nogen venner og pludre med.
http://ding-dong.net/kandu/_pic/komunikation.jpg

Det fede ved cyberlove, er også, at man ikke behøves at møde svigermor.
http://ding-dong.net/kandu/_pic/whatagirl.jpg

Kommentar
Fra : calista

Dato : 28-10-05 12:42

Molo, pas nu på.. Der findes kvinder, der bliver med rogn, blot ved at røre ved en mands cykel

Kommentar
Fra : calista

Dato : 28-10-05 12:48

Natmaden.. det sidste billede, hvor har du det fra?
Det er jo mig?! (- eller noget)

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-10-05 12:49

Klokken molo, ??? er du blevet opereret. ???
Nå men husk nu lige at lære hinanden godt at kende inden i begynder at dele router,
ellers http://ding-dong.net/kandu/_pic/old_people_3.gif

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-10-05 12:51

hæ-hæ calista , det var mig du mødte i elevatoren på Herlev, nå men du så nu også presset ud

Kommentar
Fra : calista

Dato : 28-10-05 12:58

der var nu ikke nogle i elevatoren, men en enkelt transportør på gangen...
Hvorfor har du ikke noget billede af, hvordan MÆND ser ud som gamle?!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-05 13:37
Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-10-05 13:38

hmm calista
Citat
Er gift med en 7 år yngre mand..

Er du nu sikker.
Husk mænd bliver ikke gamle, de bliver modne
http://www.cheesesniffers.co.uk/images/Neil-Woody-old.jpg

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-10-05 13:41
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-05 13:41
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-05 13:48
Kommentar
Fra : calista

Dato : 28-10-05 13:51

Aj Molo. Jeg vil hellere se dine BLÅ øjne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-05 13:59
Kommentar
Fra : calista

Dato : 28-10-05 14:05

Det gik egentligt ikke op for mig, hvorfor spørgsmålene om Remou Laden's bror Bin blev slettet...

Molo, tak

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-05 14:52

Altså. Det er nok fordi min humor er lidt speciel

Du ve': Now you see. Now you don't

..præcis som Al Queda, Osama bin Laden osv.

Det er ingen der rigtig kan bevise at de findes. Hverken dem eller mine spørgsmål.

Ps. Jeg har da ikke slettet nogen spørgsmål? Hvilke spørgsmål er det du tænker på calista

En ting er sikkert: De eksisterer ikke længere.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : calista

Dato : 28-10-05 15:00

Hvad for nogle spørgsmål?
Jeg ved overhovedet ikke hvad du snakker om...
Og hvem er denne Osama- fætter?

Go' weekend

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-10-05 15:09

Så vil jeg nøjes med at tænke på dem der ikke eksisterer længere, det tar' nok mere end en week-end.
Bare det at finde ud hvor at man skal starte
Sæl god week-end.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-05 15:21

Jeg stiller ikke spørgmåltegn ved at der render nogle tossenolliker rundt og slår andre mennesker ihjel. Det er desværre alt for virkeligt.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-10-05 15:36

Øhhh Molo..

Er det forkert, at jeg mener at kan huske du ikke bryder dig vildt meget om piercinger?!

Er det i orden at jeg fortæller jeg ikke bryder mig om mænd med med ringe eller andet tingeltangel - og da slet ikke på tommel og pegefinger

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-10-05 15:39

Du har med garanti også det lyserøde "støt brysterne" viklet om håndleddet! *fniis*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-05 16:39

creamygirl -> Rigtigt husket ..og helt iorden. Jeg tager dem af når jeg er på kandu.dk fremover

..næeh ingen støttearmbånd, men Dansk Røde Kors ..får ind imellem en indbetaling.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-10-05 18:28

molo honey, jeg troede, det første billede var af Anders And

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-10-05 00:57

Taaak Molo - du er nu både sød og betænksom men du forventer vel ikke, at jeg fremover afmonterer mig mit navlesmykke inden jeg logger på kandu?! LOL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-10-05 05:39

creamygirl -> Det er så ok. ..hvis jeg får lov at beholde tøjet på?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-10-05 10:09

ORV ! Jeg sidder her da altid i bar r.. under tøjet, må man det

Bare det nu ikke bliver forbudt, at gå med ringmuskel.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-10-05 15:31

Molo

Det generer skam ikke mig, at du er lettere påklædt...tværtimod LOL

http://www.gifs.dk/ani1310/smilies00/smilies/smi175.gif

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-10-05 06:43

Tøj eller ej, nu ka molo osse sæl gå på to ben, hvis han får det for hot
http://ing.dk/article/20051029/NATUR/111040002

Sød smiley creamy, jeg leger bare at den var til mig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-10-05 08:46

..og sådan løser vi problemerne med myldretids trafikken i københavn : http://ing.dk/article/20051025/NATUR/110280024

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-10-05 09:58

Natmaden -> Du skal ikke mangle noget, så længe jeg har smileys at dele ud af.

http://www.gifs.dk/ani1310/smilies00/smilies/smi175.gif

Citat
På denne måde vralter molekylet afsted i en lige linje uden at komme ud af kurs – og uden at falde.

Citat
I en test gik molekylet 10,000 skridt uden at falde en eneste gang.

Godt "gået" Molo.. Det må have været på en god dag!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-10-05 10:44

Ja molo, og vægtafgiften vil blive overkommelig, slut med osende htbusser
men indtil det kunne jeg da finde på dette til mine ruder. http://n-team.dk

Ud med bil-stereo'en og ind med den levende musik http://www.news.cornell.edu/releases/Nov03/NEMSguitar.ws.html

IHH ! creamy, jeg har hængt den op på opslagstavlen og skrevet 'fra Creamygirl' neden under
http://ding-dong.net/kandu/_pic/To_Creamy.jpg

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-10-05 10:50

Thx..Det er første gang jeg har fået blomster fra en natmad

Indrammer fluks billedet, og stiller det på natbordet *G*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-10-05 11:39

Nano tags? Se hvad der gemmer sig i dine 'lakridser' : http://micro.magnet.fsu.edu/creatures/

På den 'seriøse' front kan man altid følge med udviklingen her : http://www.kurzweilai.net/meme/frame.html?m=18

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-10-05 16:07

Jeps molo, dem kender jeg, og kikker til tider forbi, men det visioelle på eks. CGnetwork fanger mig en del.
og jeg skal have taget mig sammen til selv at uploade et par værker, har netop instaleret
Adobe Photoshop 7.0 og Adobe ImageReady 7.0 (begge på dansk). [hør]
Så der er nok at gå i gang med. ja jeg regner da med at vinde over flok som
Amilton Diesel http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=246842&goto=nextnewest
Eller endnu bedre, at være et point over Robert Chang http://www.ethereality.info
Ja jeg kan da alerede lave en streg

Men hvis nogen støder ind en eller anden nanodims, der kan sendes gennem lysnettet,
som kan slette gamle regninger.
Så sig lige til.

Med alt det nano, er det faktisk synd at der ikke følger duft med sådan et par smukke roser
Desværre er jeg ikke selv mester for billedet, men roserne er kendte,
det er nemlig en af vinderroserne ved 'All-America Rose Selections - 2005 Winning Roses'
http://www.rose.org/site/epage/29238_429.htm
Ja der er flere, men 'About Face' var selfølgelig special selected to Creamy

[fedtemaden]

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-10-05 16:35

Og helt klart den yndigste af vinderroserne

Et absolut perfekt valg, du gjorde dér fedtemad

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-10-05 16:40

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-10-05 16:48

Og Molo, du skal lige vide, at hvis du en gang inviterer mig ind i dit akvarie, så bliver det hot mellem fedtemaden og jeg..

Christ, se bare hvad en yndig rose kan gøre?!

http://www.gifs.dk/ani1310/fisk00/fisk/fi075.gif

Skulle du få den fikse idé, at sætte os i hver vores lille bowle, så er der råd for det også: http://www.gifs.dk/ani1310/love00/love/love481.gif

Håber ikke, at ans bliver sjalu LOOL

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-10-05 16:50

SEEEE molo det er mig den Blå

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-10-05 16:51

Nu ska' du ik' kom' for godt igang natmaden !!!

MINE roser (..som sikkert er visnet nu? ) ..var nu også pæne : http://birthe-lunau.dk/buket/buket08.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-10-05 17:06

NC - men der er jo plastik om ...
Syntes at kende en del fra http://birthe-lunau.dk/efteraar/_efteraar.html kender du hende ??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-10-05 17:15
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-10-05 17:24

Af en lyserød at være - den er bare smuk!

Kommentar
Fra : camerone

Dato : 30-10-05 19:18

hvad med mig. skal jeg ikke ha`en blomst?? snøft.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-10-05 19:27
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-10-05 19:27

hehe, du skal såmænd nok få. Bare vent Hanne, Molo er på vej

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-10-05 19:28

LOOOL ...Han kom først

Kommentar
Fra : camerone

Dato : 30-10-05 19:30

sikke syn. natmaden ved vist hvordan man hygger om pigerne. tak. godt valg

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-10-05 19:33

Der er da osse noget til dig molo
http://ding-dong.net/kandu/_pic/P1010043.JPG

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-10-05 19:48

Sure sild

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-10-05 19:59

Næ molo ælsker gode sild, og han skal da osse ha' noget til natbordet
Måske aligevel meget godt at billeder ikke lugter

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-10-05 19:59

natmaden -> Her et billede fra mit lille akvarie : http://www.uib.no/elin/elpub/uibmag/0207/grafikk/sild.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-10-05 20:02

Er det min aftensmad ? Skal de andre ikke ha' nået ?

Kommentar
Fra : camerone

Dato : 30-10-05 20:03

en hel stime sure sild! sjov smag, molokyle.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-10-05 20:15

Molo, det her tog jeg ud af akvariet i nat..mens du sov.. hvor er blomsterne http://ding-dong.net/kandu/_pic/dreaming.jpg

Camerone velkommen som superkandusse
Sild er godt, mange sild er meget bedere

Kommentar
Fra : camerone

Dato : 30-10-05 20:44

tak natmaden. vi skal nok blive venner vi to.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-10-05 21:26

Sæl tak camerone, jeg fornemmer at du også er tvilling, ja de ramler jo tit ind i hinandens ,,,,,,, vej.
Du må lige have denne vinderrose, den hedder nemlig gemini
http://ding-dong.net/kandu/_pic/gemini2.jpg

Kommentar
Fra : camerone

Dato : 30-10-05 21:39

aldrig har jeg set noget så smukt. og gemini jeg er. sikke et sammentræf. tak for blomsterne. både visuelle og verbale. suk

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-10-05 21:44

Øh, creamy - hvad har jeg NU gjort?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-10-05 21:56

Gjort?! ..Du har skam ikke gjort noget Hanne!

Hvis du hentyder til mit indlæg 30-10-05 19:48 "sure sild" - så kig lige på linket ovenover fra fedtemaden kommentaren var ikke til dig LOL

Hyg Jer

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-10-05 22:18

så-så creamy jeg har altså lige tabt 8 gram. Der er ingen mad molo

camerone, utroligt hvad man kan finde ud af med sådan noget astronerologi,
jeg skrev bare navnet og straks svarede nerologen tvilling
Vil du med verden rundt i en F16 .. en dag.
Vi kan også tage på kosteskaft, men så må du nok forvente at skulle undvære mis.. øh, altså katten, en uges tid

Molo HVORNÅR ER DER MAD. ???
Jeg har levet af fedtemadder uden brød og salt, i snart 4-5 timer.
Tror at jeg kan æde et helt A'mar-spisebord, som klap sammen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-10-05 22:22

Camerone , jeg må nok hellere indrømme det, jeg er bare en lille blå fisk, vist nok af typen F1.
Fyldt med skæl og alt det er, og vist nok gift, hvis jeg da ikke har ædt min mage

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-10-05 22:31

Hmm, det er faktisk længe siden man har set ans

http://www.gifs.dk/ani1310/fisk00/fisk/fi056.gif

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-10-05 22:37

creamy

[citat]

hehe, du skal såmænd nok få. Bare vent Hanne, Molo er på vej

[citat/]

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-10-05 22:41

Argh Hanne FÅ BLOMSTER, for hulan da også.. Og det fik du!

Og den der camerone, tager sq da bare missen med i den der F16'er

http://www.selvsving.dk/Billeder/limecat.htm

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-10-05 22:53

Gjorde jeg det..........?

Er jeg allerede faldet i søvn...........? Hallåh frøken Hanne - uh uh - njah, jeg lettede på det ene øjenlåg.

Herligt limekattebillede

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-10-05 23:03

Creamy, vil det sige at du snart flytter sammen med Ans. I MIT akvarie.
Jeg tror at molo er gået om bord i sildekurven
Men jeg kunne lige skimte denne under hans hovedpude.
http://ding-dong.net/kandu/_pic/AGoodWife.jpg

Værsgod Hanne, den her, er da håndplukket til dig,
http://ding-dong.net/kandu/_pic/051004_26.JPG
http://ding-dong.net/kandu/_pic/051011_01.JPG
Måske ikke helt så kønne, men de er ægte, og økologiske, og de led ikke overlast under optagelsen.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-10-05 23:10

Åh natmaden - taaark! Smukke!

- den mørkerøde, hedder den Hanne?

Mine forældre havde engang en rose i deres have, som hed Hanne.

Den var dyb rød, som den der.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-10-05 23:18

Hmm, den hedder Hannes, problemet er at de økologiske ikke vil svare når man taler til den.
Men nu kan den altså bare ikke løbe fra det, den er Hannes.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-05 12:58

natmaden m.fl. fisk -> Læs lie de 'sørgelige' kendsgerninger inden i brokker jer : http://akva-net.hjem.myinternet.dk/foderformeget.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-10-05 13:27

Ja-Ja molo, det tog sin tid at tygge sig igennem alle de hiroglyffer, på tom mave,
Det er godt nok utroligt så meget falsk information der snart er på nettet, bare for at sulte et par fisk,
men baggundsfarven står fint til mine skæl

Kære medfisk, lad os stikke af til NordSverige og æde et par finner !
Hvem melder sig frivilligt, som den første, til at hoppe i afløbet,
inden molo lukker brædtet, og der bliver dømt undtagelsestilstand ??

Det går altid ud over det små fisk

</kanonKUGLEFISKEN>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-10-05 13:56

Inden du næste gang henvise til sådan en gang bundgrums,
så hils lige på min storesøster rød karatekampsild af typen ninja,
http://www.gymuniverse.com/corbeil03/KatyaClubs.jpg
Skuller det ikke afskrække dig for at æde al vores mad sæl.
Så hils lige på min lillesøster, stine tandglad af typen altidbidsk
http://www.mexfish.com/fish/escolar/escolar.htm

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-10-05 14:22

Føj for et hunkønsvæsen!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-10-05 14:23

Alså den sidste, igå´!

Kommentar
Fra : calista

Dato : 31-10-05 14:38

Hold da helt fest, hvor en tråd kan udvikle (eller det indvikle) sig på en weekend!
natmaden, det billede.. Dreaming... LOL! Enhver mands drøm?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-05 14:49
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-05 14:52
Kommentar
Fra : calista

Dato : 31-10-05 14:52

Og nu til noget HELT andet.
Jeg har lige fået en af de hersens Afrika- mails.. I ved. du får xx$ hvis du gør som følger.
F.u.c.k, hvor er det latterligt!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-05 14:54

Kastrationsangst !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-05 14:56

calista -> Jeg har fået en 4-5 stykker gennem tiden. De 2 har jeg anmeldt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-05 14:59
Kommentar
Fra : calista

Dato : 31-10-05 15:00

Anmeldt? Til polisen?
Kan ikke lige finde en emiladresse at videresende den til.

Det billede med de fine bisser.. Godt man(d) ikke er tandlæge!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-05 15:02

..og det er edderperkemig længe siden; jeg fik en 'hilsen fra Afrika' sidst

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-05 15:11
Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-10-05 15:13

'Godt man(d) ikke er tandlæge'.. Det er vel derfor at tandlæger har iltflasker stående

Jeg har også anmeldt et par.
Henvendelser - IT-kriminalitet

Rigspolitiet - Politiafdelingen
Kriminalteknisk Afdeling & Rejsehold
IT-sektionen
Slotsherrensvej 113
2720 Vanløse
Telefon 33 14 88 88
E-mail: it-kriminalitet@politi.dk

Kommentar
Fra : calista

Dato : 31-10-05 15:17

Har videresendt mailen

Så har man gjort dagens gode gerning, eller noget.

Sæt lige advarsel på, hvis i viser flere "voksen- billeder". Mine unger er kommet hjem fra skole og de er ret nysgerrige*GG*

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-10-05 15:20

molo du har kun fået en søstjerne på http://www.kandu.dk/dk/tip/5782
det sq nok kandusser der laver dem.

De er forresten ikke vildt serviceminded, man aner ikke om beskeden kommer frem, da de ikke sender en kvitering for modtagelsen.
Der er du bedre molo, du kan da i det mindste finde en fake side om hvorfor at fisk skal dø af sult,
og så oven i, få det til at virke som om at vi får for meget

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-10-05 15:28

Hjælper det calista

forbudt for voksne -> http://ding-dong.net/kandu/_pic/Sex.gif <- Tryk ikke her.

Eller er det bedere kun at sende dem om natten http://ding-dong.net/kandu/_pic/YouAreHere.gif

Ak ja, de små haletudser. Men de smager nu meget godt

Kommentar
Fra : calista

Dato : 31-10-05 15:31

*ROFL*

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-10-05 16:43

Jeg synes nu, det er synd for de søde små mus!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-11-05 00:05

Ja men, så kunne de da bare lade være med at lyse på den store lange slange.
Den er jo nok lysfølsom.

Forresten var de tre

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-11-05 00:11

Så'en er det bare Hanne.

Ps. Jeg vil så gerne høre dig synge [læg-på-knæ-smiley] ja jeg vil så...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-11-05 00:54

Jeg kan da sende en lydfil til dig, hvis det skal være

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-11-05 16:19

Ja tak Hanne, det vil jeg da blive glad for,
og du har fået min emiladresse,,,
Søg og du skal finne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-11-05 19:43

Bare det nu ikke går i fisk... med bølger i håret og vand i knæene.

Kommentar
Fra : teguila

Dato : 19-11-05 02:41

natmaden hvor er du henne i din verden

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-11-05 10:44

Ja og molo og Keldd og Eyvind og Emesen (jeg ser dobbelt) og og og - jeg tror kommunevalget har slået dem ud

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-11-05 12:39

teguila -> Det burde du da vide... Kommunevalg=ØV [hør]

Gætter at inden du når at læse dette, har vi stået på balkonen sammen

STEM HER --- >>>> http://www.kandu.dk/dk/spg/78241 <<<< --- STEM HER

</Borgmesteren>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-11-05 12:40

øh bog'mesteren

Kommentar
Fra : teguila

Dato : 19-11-05 13:08

tak natmaden ingen borgmester kæde denne gang er på vej til balkonen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-11-05 00:42

Jaa det måtte jeg jo så klare alene

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-11-05 07:49

natmaden bygger skumrede til fede ans

..jeg tror der kommer små nye til jul

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-11-05 09:29

kaviar til nytår?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-11-05 09:43

Ondemoster -> Skam dig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-11-05 11:03

Har jeg ikk' tid til.....

....undskyld.....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-11-05 11:04

Er ved at lægge sidste hånd på min bag...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-11-05 13:33

Ja moster, tænk pænt om mit nye mulige afkom.
Molo er du sikker på at det er mine, og i bekræftende fald,
hvor mange cigarkasser skal jeg så bestille

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-11-05 16:26

Der ka' kun leve ÉN han-kampfisk i samme akvarie ..ellers bli'r der kæmpet til døden (..deraf navnet), så du kan være sikker på at natmaden er det fædrende ophav

Flere hunner kan godt indordne sig i deres eget hieraki, men hannen vælger den fedeste (..eller eneste = ans). Dvs. resten af året vil han nu helst have rismarken og al maden for sig selv ..og så ka' hun godt risikere at få på frakken

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-11-05 19:25

Føj for en mandschauvinistfisk

natmaden dog - dét lyder ikke som dig.......

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-11-05 13:53

Nææ Camillasmoster

Men jeg har det nu aligevel meget godt ved det,
ja det ligger jo ligesom i min natur, som den kampfisk jeg nu en gang er
Tror lige jeg ta'r en rundtur og kikker på neonfisk,
måske er der et par go'e sild i mellem, eller en enkelt lille havfrøken, resten er bare mad

</NEMO>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-11-05 14:42

natmaden

Kommentar
Fra : teguila

Dato : 28-11-05 01:13

hej 14 dage er ingen tid så nu er vi på igen .natmaden.der var tomt på balkonen i dag men den der mad var god

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-11-05 08:30

Ja det tror jeg gerne, maden er jo altid god på balkonen

men 14 dage er da en tid, om 14 dage er det næsten

</Banjomusen>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-11-05 11:20

Og jeg er ved at løbe tør for nissefamilier - lørdag var sløv - men søndag!

Så skynd jer at komme op på husflidsmarkedet i Den Gamle By på lørdag/søndag 10-19, inden alle nisserne har gået den sidste vagtparade dér.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-11-05 11:44

Altså Camillasmoster, der er alt for langt til Den Gamle By, men ville da ellers gerne.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 28-11-05 12:00

Vi lagde ud med Osama Marmeladen, gik i fisk og nu nisserier
Jeg har aldrig været i Den Gamle By..
Er jeg gået glip af noget?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-11-05 12:03

JA!

Pak dine unger i en stor taske og kom!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-11-05 12:04

www.dengamleby.dk

Og tag lige noget sne med...så er det bare helt perfekt

Kommentar
Fra : calista

Dato : 28-11-05 12:07

De to af ungerne har været der, deres faderlige ophav bor "deromkring".
Det ser da hygsomt ud, men turen der over må vente til sommerferien

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-11-05 12:14

Jammen, så er der jo ikke julekommente'!

Men der er hyggeligt alligevel!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-11-05 13:38

Ja i år må vi så nøjes med www.tivoli.dk

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-11-05 21:59

Ja, det er da godt nok syyyynd

Min veninde og hendes kæreste skal derover - tænk, de vil ikke have mig med

Hanne

Kommentar
Fra : teguila

Dato : 28-11-05 23:51

man kan ikke vinde hver gang eller hvad ?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-11-05 04:47

Nahh, det' jo det...

Kommentar
Fra : teguila

Dato : 29-11-05 05:52

men så kan jo ty til en teguila eller to her på tidlige timer eller var det sene ups ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-05 08:13

I spruthuset overfor hvor jeg bor på Ama'r koster en tequilla kun en 10'er, men de åbner først kl. 10.00

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-11-05 08:33

Av det er da billigt, her koster den 15kr. døgnet rundt.
Man skulle måske investere i et klippekort, til A'mar.
Og så tage vidre til Bornholm, efter et par røgede sild.
Ja Bornholmerfærgen, betales vel med klippekort

zzo

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-11-05 08:34

Kommentar
Fra : calista

Dato : 29-11-05 08:38

Snak om Tequila kl godt ni om morgenen? D'Herrer og den dame... KAFFE!
Irish måske...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-11-05 08:40

Molo, kan du ikke tage hævekortet fra Ans, inden hele opsparingen er røget på tjant og fjas
http://www.kandu.dk/dk/spg/78793

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-05 08:46

Nul tequilla til mig før sent i eftermiddag (..hvis jeg altså havde haft nogen penge ).

Jeg skal til 'job'samtale på Havremarkens skole kl. 13

..endnu et af disse endeløse aktiveringsprojekter, der er den kommunale version af løntrykkeri og forhindrer borgeren i at opnå samme arbejdsmarkedsrettigheder som alle andre; ferie (..dog 4 ugers aktiveringfri, uden mulighed for at kunne rejse), feriepenge, overenskomst, sygedagpenge (bli'r man uheldigvis syg får man NADA), tillidsmand osv...
Alt sammen for at kommunen kan spare penge og slippe for at betale en ordinær løn for et ordinært arbejde. Dette er blevet påpeget så ofte, at man nu kalder det 'erhvervspraktik' i stedet for aktivering, men det er og bli'r 'same shit'.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-11-05 08:47

calista jeg er altså også på KAFFEKANDE nr.2
Citat
D'Herrer og den dame

nogen skylle ,,æh ,, skulle måske få skrevet lidt i deres profil

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-05 08:55

..og jeg drikker the idag (Earl gray)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-11-05 09:00

Molo start kl11 med tequilla (som tequilla gír) mød op kl 12:30 i det lange frikvater,
stil dig på en ølkasse midt i skolegården, og fyld ungerne med en masse Fremskridtsnak, så er du varmet op til kl13,
og jobsamtalen går meget nemmere
Ellers er det bare frem med radikøllen

Så kan de lære det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-05 09:18

Fremskridtssnak ? ..på Nørrebro ? Tror du jeg er træt af livet ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-11-05 09:58

Jeg får ingen feriepenge eller ferie for den sags skyld og ingen skæve helligdage og ingen overtidsbetaling eller lørdags, søndags- og aften/nattillæg. Ej heller frynsegoder, frokost i kantinen, julefrokoster, julegratiale/gave, fyraftensbajer, morgen brød betalt af chefen, fødselsdagskage, etc etc.........
-

he he, jeg er førtidspens

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-11-05 10:05

Tanken var nu, at disse ligegyldige jobsamtaler, kom lidt sjældenere
Eks. Den eneste der gør hvad det passer ham, på alb.rådhus, det er systemadmin,
der er ikke en gang nogen der tør gøre rent på hans kontor,
han er sikkert også den eneste der har karse i vindueskarmen.
100% sikkert også det eneste kontor, der ikke er underlagt rygeforbud.
og sikkert også den eneste der ligner en der lige er kommet hjem fra woodstock.

Så hvorfor finde sig i resten
http://ding-dong.net/kandu/_pic/sysalb.jpg

men du kunne da osse bare møde op sådanne.
http://ding-dong.net/kandu/_pic/tiljobsamtale.jpg
Selv en 8.genertionsdansker med anden etnisk bagrund, vil kunne se at du ikke hedder Allan....

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-11-05 10:23

Camillasmoster at det er før tids , er jo bare bestemt af norm om, at vi alle er lige eller lige skæve.

Det gode er at der så er tid til at bage, at glæde andre, og man behøves ikke at stå i regn og slud, og vente på en bus der ikke kom.

julefrokost det kan man holde i juli, det giver mere opmærksomhed.
julegratiale der er de penge man ikke skal bruge til transport.
gaven er de 2 timer man ikke skal bruge til transport.
fyraftensbajer, kan drikkes døgnet rundt.
chefen kan ikke fyre dig, eller spidse dig af med gammelt wienerbrød.
Du bestemmer selv frokostpausen. og kaffen er ikke tørret ind i bunden af kanden.

fødselsdagskagen den får du sikkert aligevel.

-
Nu vil jeg op og søge den pens..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-05 10:41

Til gengæld er jeg i matchgruppe 1

..bare synd der ik' er no'en der ka' matche mig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-11-05 13:31

Hva' fa'en er matchgruppe 1???

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-11-05 13:50

Shhh !
Jeg udfylder pensionspapir.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-11-05 16:51

Dértil har jeg et rigtig godt skema! [hør]

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-11-05 16:54

natmaden - det er da da godt, jeg ikke er en filipens...

Kommentar
Fra : teguila

Dato : 29-11-05 23:05

camillasmoster der er du nok heldig man kan jo altid hælde lidt teguial i såret og resten halsen prøv det hvis det skulle gå så galt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-11-05 23:30

Ja, hellere førtids pens end fili pens - jeg vil skrive dit råd om tequila bag øret.

Hvad er det bedste at bruge til det, når det skal holde til min næste ungdom???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-05 11:47

Camillasmoster -> Matchgrupper ?

http://arkivwww.da.dk/nyhed/agenda/frontpageagenda/2005/2005-17/1.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-11-05 16:32

molo - okey dokey

Tilbage til nisselaboratoriet....

Kommentar
Fra : teguila

Dato : 05-12-05 03:16

natmaden sover de ? jeg er pest styr din kvinde (koen du ved ]

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-12-05 13:27

teguila ,jo jeg sover en gang i mellem.
Fralægger mig alt kendskab og ansvar, for hunnens adfærd.
Men en kort snor søges, ellers bliver det Ingers kattehjem

Godkendelse af svar
Fra : calista

Dato : 02-01-06 13:05

Tak for svaret molokyle.