/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
XP pro sprogpakke
Fra : sofus.dk
Vist : 507 gange
20 point
Dato : 26-10-05 13:01

Hej.
Faldt over en gratis xp pro.
Og ville høre om der er nogen der kender til denne pakke
http://www.itbutikken.dk/p/77177/1.htm
Og i så tilfælde, hvor "dybt" den går ind i systemet.
Tænker mest på Office pakken.
Den ville ikke være meget værd, hvis kun det var iconer og lignende, der blev Danske.
Skal beklage, hvis ikke jeg svarer med det samme, da jeg ikke har modtaget mail fra kandu, de sidste par dage.

Accepteret svar
Fra : Brommi

Modtaget 30 point
Dato : 26-10-05 13:06

Den rammer ikke office.. så vidt jeg kan læse mig frem til rammer den også kun de mest basale windows funktioner, hvor anvendelig den er vil være optil dig

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 26-10-05 13:15

Hej
Så med andre ord, den er ikke pengene værd.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 26-10-05 13:18

Jeg har svær ved at se hvad man skal bruge den til må jeg erkende... hvis du kører med en engelsk version så gør du det sikkert 100% bevidst.. (kører selv med engelsk version).. men det kan da være der kommer en anden kandu´er med et forslag til hvad den kan bruges til

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 26-10-05 13:35

Hej.
Ja, den var som sagt gratis, så jeg tog selvfølgelig imod den.
Men ville bare lige, høre om den nævnte pakke, gik særlig dybt "ind"
For er det bare iconer og sådant.
Så kan det være ligegodt.
Men det ville have været rart, hvis, jeg kunne få en næsten Dansk version, ud af det.

Godkendelse af svar
Fra : sofus.dk

Dato : 28-10-05 14:45

Tak for svaret Brommi.