/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
viceversa pro 2: synkronisering af mappe~
Fra : Plambaek
Vist : 395 gange
89 point
Dato : 26-10-05 12:36

Hej

Jeg har fundet et program der kan synkronisere mapper i windows. Det hedder Viceversa pro 2. Jeg kan ikke finde en registreringskode. Er der nogen der har sådan en eller kender en hjemmeside hvor jeg evt. kan finde en eller en "crack".

Andre programmer med tilsvarende funktioner kan også bruges. Det eneste krav er at det er shareware eller en crack.

Håber der er nogen ude i det danske land der kan hjælpe.

Plambaek@er.lige.blevet.pappa.dk

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 26-10-05 13:12

Hej
HVilken version er det
Jeg har koder til
Pro 1,2
Pro 1,2 eclipse
Pro 1,2 tshr

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 26-10-05 13:13

Har ikke modtaget mails fra kandu, så jeg kigger ind ved lejlighed

Kommentar
Fra : Plambaek

Dato : 26-10-05 15:38

Hej sofus

Jeg har fundet en kode på nettet. Det var version pro 2. Ellers tak forhjæpen.

Plambæk

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 26-10-05 19:21

Godt nok ,,,warez,,,
Ellers kommer du tilbage.
Har masser af koder.
Husk at lukke spørgsmål