/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 6230i MMC - størrelse
Fra : thulin
Vist : 399 gange
100 point
Dato : 26-10-05 10:45

Jeg savner lidt praktisk erfaring med Nokia 6230i's håndtering af MMC.

I alle manualer/specificationer til Nokia 6230i siger at telefonen maximalt kan håndtere 512Mb MMCard, dog kan jeg se at der sælges Nokia 6230i incl. 1Gb MMcard.
Nokia's hotline siger at det er muligt at det virker, men de kan ikke garantere at telefonen kan styre mere end 512Mb.

Er der noget som har praktisk erfaring med hvad telefonen egentlig kan håndtere ???
Nogen som har en sådan telefon med 1Gb kort i som de har prøvet at fylde helt op uden fejl på kort eller telefon ????

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 26-10-05 11:50

prøv at hente oplysninger på www.moildebat.dk

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 26-10-05 23:28

Du skal ha et program der hedder coamocador, i din telefon,som jeg kan sende den til dig på mail ,hvis du vil

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 27-10-05 08:00

--> jabalya, det ville være yderst interessant.

Du kan sende den til thulin"spam-fjern"@get2net.dk

Godkendelse af svar
Fra : thulin

Dato : 17-11-05 15:55

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-11-05 16:03

fandt du noget du kunne bruge hos mobildebat eller ??????????????

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 17-11-05 22:44

Det ser ud til at 99% kan få det til at virke, uden at skulle foretage sig noget yderligere, dog med enkelte problemer.