/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Drægtig tæve søges - Århus
Fra : vildskud
Vist : 441 gange
100 point
Dato : 25-10-05 23:48

Jeg søger en drægtig tæve til mit afsluttende projekt på hundeadfærdsbehandler uddannelsen.
Projektet går ud på at beskrive hvalpenes udvikling fra fødsel til de er otte uger. Optimalt vil jeg gerne møde tæven (og jer) en - to uger før hun føder.

Projektet indebærer, at jeg besøger jer en - to gange ugentligt for at observere hvalpenes udvikling. Både deres sansemæssige, adfærdsmæssige, motoriske mm udvikling skal beskrives. Beskrivelserne skal understøttes af videoklip, hvorfor jeg vil bruge noget tid på at filme, på mine besøg hos jer.

Projektet indebærer ikke, at jeg skal løfte/slæbe rundt på hvalpene eller udsætte dem for "forsøg" - jeg skal bare observere, skrive ned, filme og tage billeder - og jeg respekterer selvfølgelig de grænser/regler I måtte have i jeres hus.

Der er ingen økonomiske interesser indblandet. Du/I må gerne få et eksemplar af den færdige rapport.

Du/I skal bo i eller tæt på Århus C.

Vh. vildskud

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 26-10-05 00:04

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig - men jeg ønsker dig stort held og lykke med projektet.

Jeg håber, du holder os orienteret, når din rapport er færdig ... og gerne undervejs ... og optimalt ... give os milighed for at se din rapport.

Jeg synes, det lyder vildt spændende.

Mange hilsener fra

Sannie - med en gammel "pensioneret" tæve - fra Fyn

Kommentar
Fra : vildskud

Dato : 26-10-05 00:07

Hej Sannie

Tak for det

Hmm... Hvordan skulle jeg rent praktisk kunne give jer mulighed for at se rapporten? Er ikke så teknisk

Vh. vildskud

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 26-10-05 00:27

Det ved jeg heller ikke!
Hvis du laver den på PC og uploader den på en hjemmeside, kan et link gøre det.
Ellers er det nok lidt omstændeligt! ;)

Men et kort resumé (om forløbet) med det essentielle herinde ...
Eller bare at du er færdig med et godt resultat - så vi kan juble med dig! :D

Hilsen Sannie

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-10-05 00:29

Hej Vildskud.

Hvis der ikke er 'bid' herinde, kunne du jo forsøge at spørge på:

http://hunde.dyregalleri.dk/

Også Held og lykke herfra

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 26-10-05 07:59

Vildskud, du kunne jo oz finde en af de store hundehandlere i området, de har jo ALTID drægtige tæver.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 26-10-05 08:48

Ja der kom du liige lidt sent ud..vores tæve fødte 12 hvalpe igår.

Kommentar
Fra : maleneoredsen

Dato : 26-10-05 09:20

Hej

Prøv at kigge på labradors hvalpeliste under forventes: www.labradorhvalpeliste.dk

Måske er du heldig...

Hilsen Malene
www.partridge.dk