/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Mangler du en hundelufter?(Viby J)
Fra : sheetopia
Vist : 1422 gange
5 point
Dato : 30-10-02 14:19

Hejsa!

Jeg er interesseret i at finde en dejlig hund, som har lyst til at gå tur med mig 2-4 gange om ugen, måske oftere. Jeg er "hundekyndig", og meget hundeinteresseret, men har ikke selv nhaft hund i en årrække, og savner meget en god gåtur.
Krav til hunden: skal være mellemstor/stor, være (relativt) velopdragen, have hundetegn/øremærkning, og en flink ejer;)
Desuden skal I helst bo i Viby J. området.

M.vh.
Trine

Postnummer: 8260
Køn: Kvinde
Alder: 18 år
Dato: 30. oktober 2002

Kommentar
Fra : Tkelstrup

Dato : 30-10-02 14:28

Vi har en Berner Sennen i Højbjerg (Elverdalsvej). Han er fræk men dejlig. Ham må du da gerne låne indimellem, hvis du har lyst :)

Mange hilsner
Therese

Kommentar
Fra : sheetopia

Dato : 30-10-02 17:37

Hej Therese!

Naarj... Det lyder helt vidunderligt

for at vi kan aftale nærmere, får du lige min mail:
Sheetopia@hotmail.com

Spændte Hilsener
Trine

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-10-02 18:22

Hej

Jeg ved ikke om der er et dyreinternat i nærheden
hvor du bor, de søger tit frivillig til bla. at lufte
hundene. Det var måske en ide for dig.

Jørgen og Nico

"sheetopia" <sheetopia.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:vRQv9.196488$Qk5.6830172@news010.worldonline.dk...
>
> Hejsa!
>
> Jeg er interesseret i at finde en dejlig hund, som har lyst til at gå
> tur med mig 2-4 gange om ugen, måske oftere. Jeg er "hundekyndig", og
> meget hundeinteresseret, men har ikke selv nhaft hund i en årrække, og
> savner meget en god gåtur.
> Krav til hunden: skal være mellemstor/stor, være (relativt) velopdragen,
> have hundetegn/øremærkning, og en flink ejer;)
> Desuden skal I helst bo i Viby J. området.
>
> M.vh.
> Trine
>
> Postnummer: 8260
> Køn: Kvinde
> Alder: 18 år
> Dato: 30. oktober 2002
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-10-02 18:25

"Jørgen" <j.bodholdt@tdcadsl.dk> writes:

> Jeg ved ikke om der er et dyreinternat i nærheden
> hvor du bor, de søger tit frivillig til bla. at lufte
> hundene. Det var måske en ide for dig.

Det er en god ide. Der ligger et dyreinternat i Tranbjerg, det er
trods alt ikke så langt væk.

http://www.ddaa.dk/
Dyreinternatet
Tingskoven 5
8310 Tranbjerg J.
Tlf.: 8629 0137

Mvh Trine

--
Nyhedsgrupper er ikke Jeopardy, svar efter spørgsmålet!
http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland
http://www.trinekc.dk, opskrifter og andre ligegyldigheder

Kommentar
Fra : sheetopia

Dato : 30-10-02 19:26

Hej Jørgen og Trine!

Jeg har skam spurgt derude engang -
er selv medlem. Men desværre "bruger" de (eller det gjorde de i hvert fald) kun skolepraktikanter.
Det, jeg også ønsker, er, at jeg kan få et forhold til hunden, og at det derfor er den samme jeg går emd

M.vh.
Trine

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-10-02 07:04

> Jeg er interesseret i at finde en dejlig hund, som har lyst til at gå
> tur med mig 2-4 gange om ugen, måske oftere. Jeg er "hundekyndig", og
> meget hundeinteresseret, men har ikke selv nhaft hund i en årrække, og
> savner meget en god gåtur.
> Krav til hunden: skal være mellemstor/stor, være (relativt) velopdragen,
> have hundetegn/øremærkning, og en flink ejer;)
> Desuden skal I helst bo i Viby J. området.
Vi er et par der bor i Grøfthøjparken, og jeg er da sikker på at vores hund
ville elske at få nogle ekstra ture

Vores hun er en 7 år gammel gul labrador ved navn Sandy, hun er som regel
"rimelige" velopdragen, men har nogle gange en lidt selektiv hørelse...

Hvis du er interesseret kan du maile til HUNDwormie@mail.dk (fjern blot
hund), så kan vi evt. prøve at mødes en gang.

mvh

Line og David