/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Anuller al sikkerhed i XP SP2
Fra : k_m_s
Vist : 487 gange
150 point
Dato : 25-10-05 18:10

Hej
Hvordan får jeg afbrudt alt sikkerheden i XP SP2? Jeg har afbrudt firewallen og sat opdateringer til kun at fortælle mig når der er nogle. Men alligevel kommer der vinduer og spørger mig om jeg vil gemme eller køre filer og det gør mit sikkerheds program også og en gang er nok for mig. Jeg har lige ville installere Java og der spærede XP også for noget så det ikke kunne lade sig gøre.

Hilsen
K_M_S

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-10-05 18:19

Gå i Kontrolpanel - Sikkerhedscenter. Der kan du slå alt fra du ikke ønsker skal køre.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-05 20:40

det kan også være dit antivirusprogram der driller

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 150 point
Dato : 25-10-05 20:40

I internet Explorer kan du indstille næsten alt! Gå ind under Funktioner > Internetindstillinger og Sikkerhed og sæt sikkerhed til mellem eller gå ind under brugerdefineret niveau! Hvad er det for et sikkerhedsprogram du snakker om? Nogle tredjeparts sikkerhedsprogrammer kan osse være temmelig strikse i deres indstillinger!

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 26-10-05 19:10

Tak for svaret tedd.
Det var lige det jeg mente, nu har jeg sat den til lav og har installeret Java uden problemer.
Jeg bruger Norman som er i TDC sikkerheds pakke.
Hilsen
K_M_S