/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sang fra DSB-reklame ! ..
Fra : kunmikkels
Vist : 2284 gange
50 point
Dato : 25-10-05 15:58

Jeg har hørt den her sang i en DSB-reklame og jeg vil meget gerne hvae titel og kunster så jeg kan downloade den ..
Det er den DSB-reklame hvor Harry og Bendtsen kører gennem byen hver for sig .. Harry i bil og Bendtsen i tog .. Dem der synger sangen synger noget med ; "i am the passenger , am i right , am i right" s;
Håber der er nogen af jer der kan hjælpe mig ! ;D

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 25-10-05 16:03

Sangen hedder The Passenger og er med Lou Reed.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 25-10-05 16:05

Det er Iggy Pop, den hedder bare "I am a passenger"

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 25-10-05 16:10

Rigtigt det er Iggy Pop, men den hedder altså bare "The Passenger"...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-10-05 16:13
Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-10-05 16:17

Hvis du søger på google "the passenger + dsb" så er det første indlæg.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 25-10-05 16:19

Jeg har den på en klassisk punk CD med diverse kunstnere - der hedder den "(I am) the passenger). Men kan godt se, at hvis du søger på Iggy, så hed den originalt "The Passenger"

Kommentar
Fra : kunmikkels

Dato : 25-10-05 16:59

er der nogen der ved hvad versionen fra reklamen hedder ? s; ..

Kommentar
Fra : 030772

Dato : 25-10-05 17:22

DSB (2000) Iggy Pop: The Passenger - dog er denne udgave ikke udgivet ; det er Steen Jørgensen fra Sort Sol der synger de få sekunder der eksisterer.