/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ER SKYPE OUT PT.....OUT
Fra : dhmoelsted
Vist : 613 gange
100 point
Dato : 25-10-05 13:35

Vi kan ikke dd. og mandag bruge skype out til grækenland er der noget med den eller er det hos os

Kommentar
Fra : akle

Dato : 25-10-05 13:53

Jeg har lidt af de samme problemer med Skype, - kan overhoved ikke ringe - og ingen kontakt ud ad til. Er derfor interesseret i hvilken løsning du får.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-10-05 14:09

Kan i heller ikke "Skype" almindeligt.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 25-10-05 14:15

Min SkypeOut virker upåklageligt....

Har I eventuelt en skype telefon og ikke har fået opdateret softwaren ved installation af den nye version?

Vaxen

Kommentar
Fra : akle

Dato : 25-10-05 16:21

Min Skype har tidligere virket upåklageligt, også med SkypeOut, men da den stationære pc var ved at "gå ned", installerede jeg det samme Skype program på den bærbare. Her virkede koden bare ikke. Fik en ny kode, men dén virker heller ikke. Den stationære pc fungerer nu i perioder, men Skype virker heller ikke her, uanset hvilken kode der beneyttes. Det er håbløst at få kontakt med Skype vedr. problemet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-10-05 16:24

Min alm. skype virker normalt, og en kontaktperson er lige dukket online op.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 25-10-05 16:51

nu kan jeg osse ringe til dansk mobil , blot ikke til grækenland, et nummer der vi er vant til at ringe til den siger hvar3 opkald at det er forkert nr......
nå det løser sig forh. det er jo en anden takst end fastnet, supertel dk er det vi bruger når skype er out
mvh
hans

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-10-05 17:09

dhmoelsted...............lidt uden for emnet.
det er vel ikke tilfældigvis. nogen du kender på Samos.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 25-10-05 19:01

nej det er på kreta vi har stor fornøjelse afskype normalt , det er rart at man ikke skal krumme tær når uret tikker...

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 25-10-05 19:07

supplement mhttp://www.kvindesjov.webbyen.dk/min kones hj side også lidt uden for emnet
hans

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-10-05 19:11

Ok - men det var også bare lige hvis du havde kendt nogen, som man evt.kunne have booket en lejlighed i gennem på samos. (men ellers er Chania på Kreta vores foretrukne rejsemål)
Nå men det var lige et sidespring.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-10-05 21:00

Hvis andre vil ind og se den hjemmeside fra dhmoelsted's kone så ser adressen sådan ud:
http://www.kvindesjov.webbyen.dk
Og klik på ENTER lige unde fredsduen.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 25-10-05 22:24

nå har jeg klumret i det ja det går for stærkt tak
mvh
hans

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 26-10-05 10:42

nu virker den igen der er frigivet en ny update igår ,der er klar til install.mon ikke dette har været grunden til at det har været svær at ringe ud...
på skype
mvh hans