/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
kasser i excel
Fra : karstenhou
Vist : 613 gange
50 point
Dato : 25-10-05 11:59

Hvordan er det lige der kommer rammer rundt om alle firkanterne i mit regneark. Det blever udskrevet helt uden linier på langs og tværs?
Karsten

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 60 point
Dato : 25-10-05 12:01

Marker de celler, du vil have "kasser" om

Stå i det markerede - tryk højre museknap - vælg formater celler - vælg fanebladet "kant" - så kan du sætte de forskellige linier/kasser på, som du vil - både indeni og udenom

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 25-10-05 12:03

udskriv -- vis udskrift - indstilling ark - marker udskriv gitterlinie

Godkendelse af svar
Fra : karstenhou

Dato : 25-10-05 12:04

Tak for svaret erling_l.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 25-10-05 12:04

Det behøre jo ikke at være kasser - du kan også vælge enkeltlinier i forskellige formater.

Du skal i øvrigt huske, at du kan vælge at få alle "gitterlinier" (dem, du ser, når excel åbnes) skrevet med ud - eller lade være.

Det gør du under filer, sideopsætning, ark - hvor du kan sætte eller slette krydset ved "udskriv gitterlinier"

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 25-10-05 12:05

velbekomme