/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
display til game boy
Fra : openphone_unlock
Vist : 480 gange
100 point
Dato : 25-10-05 08:56

nogen der ved hvor man kan købe display til gba sp (gameboy)
hilsen Bjarne

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 25-10-05 09:00

Off topic - jeg ved det, men mon det kan betale sig ???

~ en ny koster under 900 danske valutaenheder...

http://www.spilpriser.dk/Listprices.asp?ID=138354

/berpox

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 25-10-05 09:29

Det ser ikke ud til at man bare sådan finder reservedel til gameboy, lige så let som man finder reservedele til mobiltelefoner.
Desværre skal du nok have fat i et aut. gameboy værksted, som vil kunne give dig en pris på en rep.

Du kan kontakte den danske distrubutør:
Telefon:70 21 11 06

Accepteret svar
Fra : thulin

Modtaget 110 point
Dato : 25-10-05 09:39

Selv firmaer som sælger "reservedele" til Nintendo, kan ikke levere et display. De kan kun sælge kabler, laderere.

Jeg tror Nintento gerne selv vil tjene på rep.

Måske skulle i kigge i den blå avis, det kunne være at der var en billigt til salg, da det vel er spillene til gameboyen, som vel er grunden til man ikke bare smider det hele ud.

De fås hos DBA ned til 500,- kr og lidt mere, så er der også en masse nye spil med.

God jagt

Godkendelse af svar
Fra : openphone_unlock

Dato : 14-11-05 20:17

Tak for svaret thulin.
jeg kunne godt købe et nyt display men prisen er 500,- + forsendelse
så det kan ikke betale sig
tak for svaret