/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Entrepernørfirma som har tid og som er o~
Fra : Thomas_Mygind
Vist : 320 gange
50 point
Dato : 24-10-05 20:29

Er der nogen der har erfaring med et entrepernørfirma som holder til omkring Bagsværd og som er seriøst, og har tid til at give et bud på en hovedenterprise på omkring 600.000

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-05 22:11

Dette firma er godt nok ikke liiige i nærheden af Bagsværd, men jeg har kun hørt godt om Nordkysten

http://www.danskbyggeinformation.dk/firma.asp?id=109710

Kommentar
Fra : maskinsnedker

Dato : 25-10-05 15:10

alle er ordentlige, hvis du betaler hvad det koster. Du får ikke meget for 600 kilo i dag, vi har alle for travlt til at bøvle med folk om småpenge

Kommentar
Fra : Ravni

Dato : 25-10-05 16:24

nissen og CO kerteminde

Kommentar
Fra : traeterrasser

Dato : 30-10-05 16:31

hvad skal du have bygget??

Kommentar
Fra : skippersej

Dato : 14-11-05 09:22

Du kan henvende dig til organisationen BYG, de har sikkert et medlem nær dig. BYG er ganrant for "ordentlige" fagfolk, idet de gør hvad de kan for at rydde op i egne rækker. Men om de har en som vil lave dit projekt for kr. 600.000,- kan naturligvis kun besvares af den enkelte entreprenør.

Kommentar
Fra : leszek

Dato : 15-12-05 15:35

Jeg er nystartet tømrer, og har endnu "huller" i kalenderen, så hvis nogen har brug for lidt hjælp kan jeg kontaktes på:
lpbyg@hotmail.com

Venlig hilsen Leszek

Annuller spørgsmålet
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 14-02-06 22:04

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål