/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Turbo og diverse til Almera 1.8 twincam.
Fra : 8127
Vist : 495 gange
94 point
Dato : 24-10-05 19:04

Nogen der ved hvor man kan få chip, bananmanifold, knaster, turbo og intercooler til en Nissan Almera 1.8Twincam fra 2001.....?????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-05 19:14
Kommentar
Fra : 8127

Dato : 28-10-05 17:50

Giv mig direkte links.. Gider ikke selv sidde og lede så ville der ikke rigtig være nogen grund til at spørge herinde....

Accepteret svar
Fra : nesodide

Modtaget 94 point
Dato : 28-10-05 18:07

Skal du også have delene monteret, - gider du lige se på den udmærkede webside, - der er muligheder for at nogen gider hjælpe dig, - gider du godt selv køre bilen??????????

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 28-10-05 20:01

nesodide. Vi er enig!! C....

Kommentar
Fra : 8127

Dato : 30-10-05 01:49

Ja det er meget godt alt sammen men den her forbindelse fucker totalt af for tiden, det har taget mig lidt over tyve min bare at komme ind og svare på jeres lallende idiotiske indlæg. Så jeg er fandme ikke i humør til at bruge over tyve min på hvert eneste fucking link inde på Nissanklubben.... Hvis i ikke vil have de point er det fint, men lad være med at spilde min tid. Hvis i ikke har et godt link så lad være med at svare!!!! Og ja en eller anden skal køre bilen... Hvad fuck har det med noget at gøre din kæmpe idiot..??!!

Kommentar
Fra : 8127

Dato : 30-10-05 01:50

Og nej de behøver ikke være monteret...

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 30-10-05 10:20

8127:- You might like to read this?

Most obscene 4-letter word
We all(?) know the four-letter words fuck, cunt, cock, arse, shit, piss, and fart. Doubtless imaginative readers can think of others. It is convenient that dick has four letters, but such words as tit and prick do not oblige. Edward Sagarin has suggested in his "Anatomy of Dirty Words" that there is only one four-letter word in the English language - fuck. We know what he means. It could be argued that to many people this word has a unique status, a peculiar aura of foulness, and that where other four-letter words may be tolerated, fuck would still be beyond the pale. Until recently the word was banned from all dictionaries ever since the eighteenth century. The earliest dictionary to record the word is John Florio's Italian- English dictionary, "A Worlde of Wordes" (1598).

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-10-05 13:18

8127... Når jeg forsøger at svarer på et spørgsmål, bliver jeg altid så glad når der er positiv respons fra spørgeren, du
vil helt sikkert være en af de spørgere som jeg en anden gang vil gøre et meget ihærdigt forsøg for at hjælpe, både dit
meget charmerende sprog og store intelligens er simpelthen ikke til at modstå.

Kommentar
Fra : 8127

Dato : 31-10-05 11:19

Jamen du lader da bare være hvis du syntes det er det bedste....

Kommentar
Fra : 8127

Dato : 31-10-05 11:21

Det lader ikke til der er nogen der har noget fornuftigt at skrive alligevel såå der er vel ikke rigtig nogen grund til at blive ved med at spørge....

Godkendelse af svar
Fra : 8127

Dato : 31-10-05 11:24

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 31-10-05 15:47

Du gør meget klog i, at følge rådet ovenfor!
Inde på sådan en mærke specifik klubside, er der altid nogen, der vil hjælpe!
Enten har de selv prøvet noget ligende, eller kender en, der har erfaringen!
Herinde skal man være meget heldig, hvis der lige er en, der har erfaring med tuning af bilen!

Gert