/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Gammel dansk
Fra : calista
Vist : 535 gange
200 point
Dato : 24-10-05 10:51

gør godt..
Hvis altså man bare kunne huske navnet på bandet og hvad det nu lige var de sang!

Jeg leder efter et dansk rockband, der blev opløst for små 10 år siden...
Ved at det ene medlem hed Gitte.... Og det er så også alt hvad jeg ved!

Kender du bandet?!

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 210 point
Dato : 24-10-05 10:57

hvis du evt kunne huske nogle af titlerne på deres udgivelser, ville det hjælpe en del

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 24-10-05 10:58

Gitte Naur har sunget i Tøsedrengene.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-10-05 11:01

Miss B Haven ??

mvh dova

Kommentar
Fra : calista

Dato : 24-10-05 11:09

@trimare, det ville det unægteligt! Leder selv videre.
Balcanard, nope ikke hende
@Dova, godt forslag, men der er ingen Gitte i Miss B Haven

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 24-10-05 11:20

Det var da ærgerligt, for nu har jeg lige fundet ud af, at hun også sang i "Venter på Far".

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 24-10-05 11:24

anne dorthe michelsen har sunget venter på far

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 24-10-05 11:32

gruppen hed også venter på far

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 24-10-05 11:34

hvis du søger på venter på far, finder du alle oplysninger om tidligere udgivelser og medlemmer i de forskellige grupper, og her dukker gitte naur op

Kommentar
Fra : calista

Dato : 24-10-05 11:37

Nu er det ikke lige Gitte Naur jeg leder efter, sååå....
Jeg leder videre

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-10-05 11:43

Hvad med Gitte Henning ?

Kommentar
Fra : calista

Dato : 24-10-05 11:51

Nope heller ikke Gitte Hænning

Vi taler en yngre model her.. jeg vil tro, at hun er i 40'erne.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-10-05 12:57

Kan ikke huske hendes navn.

Men gruppen Rocazino ??

mvh dova

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 24-10-05 13:23

I Rocazino hedder sangerinden Ulla K/Cold.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 24-10-05 13:24

Butterflies, som genopstod i starten af 90érne

Gitte Christensen (lead-g) (senere revisor)

omtale på denne side, næstsidste gruppe.
http://tinpan.fortunecity.com/mccartney/95/dkrockb.htm

Men det er nok helt ude i skoven.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 24-10-05 16:19

Kan du ikke beskrive lidt nærmere..... musikstil, hvor kender du musikken fra, kun kvindelig sanger osv. - kort sagt, hvad du sådan kan huske omkring det - der må jo være et eller andet, der tricker dig til at spørge??

Kommentar
Fra : calista

Dato : 24-10-05 16:34

Ok, det handler om min søns musiklærer. Gitte! Hun har været med i et kendt dansk rockband, der blev opløst for omkring 10 år siden.
Knægten har hørt "hendes" musik i musiktimerne, men huske navnet på bandet kan han desværre ikke.
Gitte selv griner og siger, jeg må bruge min husker.. Min husker går kold, når det drejer sig om dansk musik i 80'erne og 90'erne! Var jo bare n bette pige i 80'erne og 90'erne står ret uklare rent musikmæssigt.
Ved godt det er en håbløs opgave!

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 24-10-05 17:33

hvor i landet befinder vi os

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-10-05 17:56

Kender du så ikke hendes efternavn?

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 24-10-05 20:10

Gitte Naur var den første sangerinde i News, altså før Søs Fenger
Bare et skud selvom du har afvist hende

Kommentar
Fra : calista

Dato : 26-10-05 12:20

Sådan der.

Bandet hed(der) Sunshaft og de udgav CD'en Colourclimax i '94.
www.sitecenter.dk/sunshaft/hjemmeside/
Gitte var åbenbart add. voc.

Skulle nogle ligge inde med cd'en er jeg ivrig modtager.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-10-05 12:39

Tror du ikke Gitte kan skaffe dig cd'en hun har jo afspillet den i din søns klasse.

Jeg har aldrig hørt om den gruppe.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 26-10-05 12:52

jeg synes du sagde noget om en kendt gruppe. det er da ikke et navn der har givet den helt store genlyd i musikbranchen.
Men det er vel en gruppe på niveau med Traffac as love, eller deromkring

Kommentar
Fra : calista

Dato : 26-10-05 12:54

Har da ikk skrevet noget om, at de var kendte..
Ved da godt, at det var et WAY OUT spørgsmål, men hvis ikke man spørger, får man heller ikke svar...

Godkendelse af svar
Fra : calista

Dato : 26-10-05 13:16

Tak for svaret trimare46.
Du havde jo helt ret... I at det er nemmere, når man kender udgivelser osv

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-10-05 21:03

Citat
calista Dato : 24-10-05 16:34

Ok, det handler om min søns musiklærer. Gitte! Hun har været med i et kendt dansk rockband, der blev opløst for omkring 10 år siden.

Du kan vel købe en CD af Gitte

Kommentar
Fra : calista

Dato : 27-10-05 09:17

Det kunne være jeg så ved samme lejlighed, skulle købe en ny hjerne. For den jeg har virker da vist ikke helt efter hensigten mere
Var der nogle der sagde ammehjerne?!