/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Automatisk skift af farvedybde
Fra : kbfk
Vist : 504 gange
40 point
Dato : 30-10-02 09:00

Jeg har et barnebarn der indimellem alt det "seriøse" elsker at spille Pixeline - men nu er det bare sådan at dem der har programmeret Pixeline ikke kan finde ud af at bruge mere end 256 farver - derfor skal farvedybden hele tiden justeres.
Kender nogen en måde at gøre dette på ? Helst skal farvedyben sættes til 256 når Pixeline startes og sættes tilbage til
den "gamle" værdi.

Kommentar
Fra : kbfk

Dato : 30-10-02 10:22

Tak til thomas356 - desværre glemte jeg at skrive at skiftet af farvedybde skulle være automatiseret.

Kommentar
Fra : kbfk

Dato : 30-10-02 10:22

Tak til thomas356 - desværre glemte jeg at skrive at skiftet af farvedybde skulle være automatiseret.

Kommentar
Fra : thomas356

Dato : 30-10-02 10:49

hvilken windows køre du med

Kommentar
Fra : kbfk

Dato : 30-10-02 11:07

98se

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-10-02 11:51

Hvilken Windows version bruger du ?

Med venlig hilsen

Claus Larsen, Hvidovre
c.l@cool.dk

"kbfk" <kbfk.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:daMv9.196237$Qk5.6806191@news010.worldonline.dk...
> Jeg har et barnebarn der indimellem alt det "seriøse" elsker at spille
> Pixeline - men nu er det bare sådan at dem der har programmeret Pixeline
> ikke kan finde ud af at bruge mere end 256 farver - derfor skal
> farvedybden hele tiden justeres.
> Kender nogen en måde at gøre dette på ? Helst skal farvedyben sættes til
> 256 når Pixeline startes og sættes tilbage til
> den "gamle" værdi.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-10-02 17:59

"kbfk" <kbfk.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:daMv9.196237$Qk5.6806191@news010.worldonline.dk...
> Jeg har et barnebarn der indimellem alt det "seriøse" elsker at spille
> Pixeline - men nu er det bare sådan at dem der har programmeret Pixeline
> ikke kan finde ud af at bruge mere end 256 farver - derfor skal
> farvedybden hele tiden justeres.
> Kender nogen en måde at gøre dette på ? Helst skal farvedyben sættes til
> 256 når Pixeline startes og sættes tilbage til
> den "gamle" værdi.
Prøv på Tucows, om du kan finde "Quickres", jeg bruger det med godt resultat
på Win98SE.
Klaus

Accepteret svar
Fra : Ishoey

Modtaget 40 point
Dato : 02-10-03 07:53

Hejsa

Hvis dit spørgsmålet er besvaret er du så ikke sød at lukke det?

mvh
Ishoey

Godkendelse af svar
Fra : kbfk

Dato : 02-10-03 09:09

Tak for svaret Ishoey.