/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Centory - "The Face in the mirror"
Fra : Benjamin.Hansen
Vist : 893 gange
400 point
Dato : 23-10-05 21:21

Hejsa

Er der nogen af jer der ved hvor man kan købe Centory - "The Face in the mirror" som .MP3 .wma eller evt på CD ?
Jeg ved det er på en single fra 1979. Jeg har ingen pladespiller, det kan dog skaffes hvis der er en der ligger inde med denne skive.....
Hvis der er ikke er nok point på højkant, kan det også ordnes

hvm Benjamin Hansen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-05 22:30

Jeg kan ikke lige finde den med Centory men med disse

Face in the Mirror Gandalf Gallery Of Dreams 4:50 160 kbps $0.14

Face In The Mirror Pink Cream 69 Games People Play 4:49 160 kbps $0.14

i dette link

http://www.legalsounds.com/search?pattern=The+Face+in+the+mirror&searchType=All

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 23-10-05 22:37

Hejsa Nordsted

Tak for indsatsen,

På denne side er nummeret nævnt - http://www.radioalfa.dk/inspiration.htm
Celine Dion Think Twice
Celine Dion My Heart Will Go On
***** Century The Face In The Mirror
Chaka Khan I'm Every Woman

Jeg havde stavet det forkert - tror jeg nok - jeg har fundet titlen med gruppens navn med stavning Centory og Century.
Jeg tror den sidste må være den mest rigtige..

mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-05 22:48
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-05 22:56

dette kommer frem når du søger i mit link fra 22.48--- min pc gik ned--- derfor først nu igen

items No Search Filter Set (Add Filter) Prices in United States Dollars (Change Currency)
Artist Title Information Condition Format Price Seller Location
Century The Face In The Mirror Ger, X, 1979, Pinball B/w Turning Me On Ex Ex 7" 1.61 RECORD WORLD
Norway Info BUY
Century The Face In The Mirror Pinball M-/M- 7" 5.20 H&E Records
Germany Info BUY
Century The Face In The Mirror Ger, 6.12435, Pinball Ex-/vg 7" 10.75 feedback
Argenti Info BUY
Century The Face In The Mirror Ps819253 condition Record & Sleeve; M-/m-/pinball 2X 7" 13.02 CDExpress
Netherl Info BUY
Century The Face In The Mirror / Turning Me On Noc Ps German Pinball 6.12435 7" 5.31 Reddingtons
UK Info BUY

Search for other century CDs and Records on MusicStack

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 23-10-05 23:00

Gruppen hed oprindeligt kleeblatt - 1:26 min fra sangen her: http://www.kleeblatt-century.de/history.htm

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 400 point
Dato : 23-10-05 23:21

Zappede lidt, og de har faktisk lige lavet en "the early ears" CD - med nummeret på. Du kan kontakte kurt-wendling@t-online.de for en kopi.

Se http://www.kleeblatt-century.de/index.php i bunden - eller selv afhente den ved næste koncert

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 24-10-05 10:42
Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-10-05 18:15

Hejsa

tak for svar til både Erling_l og Nordsted1 Smider lige lidt ekstra point i puljen og lægger lidt til nordsted1 også.

Godkendelse af svar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-10-05 18:16

Tak for svaret erling_l.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 24-10-05 20:01

velbekomme