/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ingen lyd
Fra : SKELMOSE
Vist : 449 gange
100 point
Dato : 23-10-05 15:38

Jeg har ingen lyd på Windows mediaplayer, på Win amp og når jeg hører netradio, jeg har lyd når jeg spiller et indbygget spil, og hvad kan det så være, jeg synes ikke at jeg har været inde og fjerne eller sætte et flueben nogen steder.

Mvh
SKELMOSE

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-10-05 15:48

Hvad med forbindelsen til dine Højttalere/Stereoanlæg? Sidder stikket i?

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 23-10-05 15:52

Dumt bøv ...du kan jo høre dine spil

Prøv at køre en oprydning i registreringsdatabasen med dette program :

http://www.tucows.com/preview/355220?_mid=000001279

Vigtigt : Fjern kun hvad er mærket som : Safe to delete ...efter du har scannet med det !

Hjælper dette intet? Så lav en systemgenoprettelse eller en geninstallation_/rapair af Windows :

http://www.wintip.dk/xp/guides/recover/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 23-10-05 16:17

Citat
jeg har lyd når jeg spiller et indbygget spil........

Kan du ikke lige uddybe det ? er det din pc speaker der gir lyd. eller er det over højtalerne ?
->Brommi

Kommentar
Fra : SKELMOSE

Dato : 23-10-05 16:25

Jeg bruger hovedtelefoner og musiken jeg kan høre er baggrundsmusikken i et solitairespil.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 23-10-05 16:26

Du har ikke et 80 leders kabel, eller du mangler soundkablet fra cdrom/dvd til lydkort/bundkort

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 23-10-05 16:32

Har lyden virket før? eller er det et problem der pludselig er opstået ? Og i hvilket forbindelse er det opstået ?
Har du tjekket "volume control" inde i kontrol panel ?
Har du tjekket at ledningen fra dine hørebøffer sider i det rigtige stik.. det er somregl det grønne?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-10-05 19:58

Lyder som om du ikke har skruet op eller har slået wave fra i dine lydindstillinger! Prøv at dobbeltklikke på lydstyrke ikonet nede ved siden af uret og check dine lydindstillinger!

Godkendelse af svar
Fra : SKELMOSE

Dato : 24-10-05 00:01

Tak for svaret molo, satte apparatet tilbage til fortiden, min kloge fader sagde at det er godt at have en pletfri fortid

Hilsner fra det vestjyske