/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
EXCHNG.HLP
Fra : palmgren1
Vist : 717 gange
50 point
Dato : 23-10-05 00:39

Hej når jeg prøve at starte mit Outlook skrive den Denne informationstjeneste er ikke blevet konfigureret. vælg en eksisterende fil, der skal konfigureres, eller opret en ny fil. den skrive så at den mangler en *.pst og når man så trykker på hjælp skrive den så filen exchng.hlp blev ikke fundet. jeg har hente alle de update der er til office og det hjalp ikke, hvad skal jeg så gøre ?????????

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 50 point
Dato : 23-10-05 02:42

Halløjsa
Geninstaller din Outlook! Det burde kunne løse problemet.

Kommentar
Fra : palmgren1

Dato : 23-10-05 12:15

tak skal du havde det hjalp nu virke det

Godkendelse af svar
Fra : palmgren1

Dato : 23-10-05 12:16

Tak for svaret Brassovitski.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 23-10-05 17:14

Det var da så lidt, jeg kunne aligevel ikke sove.