/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
KAOS KAN IKKE KOMME PÅ KOM OG VIND
Fra : dhmoelsted
Vist : 1691 gange
200 point
Dato : 22-10-05 20:31

Vi har en fast pc og en router der forsyner en anden pc der sidder fruen , men hun er amputeret kan ikke komme på kom og vind jeg kan på pc 1, på hendes melder den : DNS- fejl internet explorer hun påstår at der ikke er ændret i noget, og java er opdate er der en der kan hjælpe og redde weekenden
mvh
Hans

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-10-05 20:51

Prøv lige:
luk ned sluk computerne
sluk routeren
vent 5 min.
start routeren
tænd for din comp
tænd din kones comp
Måske............

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-05 20:53

Prøv at gå ind i kontrolpanel - internetindstillinger - midlertidige internetfiler, i midten - tryk filer - derefter kommer der en rude frem, sæt flueben og ok. Bagefter skal din kone starte hjemmesiden - kom og vind - op igen, og tryk på knappen f 5 for at få opdateret siden

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-05 20:55

hov der skulle ikke kun stå tryk filer, men "slet filer"

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 22-10-05 21:00

har haft stikket ud af routeren og der er fjernet slet filer er gjort, mærkligt tak foreløbig
hans

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 22-10-05 21:14

Eyvind arbejder du hos TDC jeg har hørt den før

med det løser nogle gange problemet

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 22-10-05 21:14

Eyvind arbejder du hos TDC jeg har hørt den før

med det løser nogle gange problemet

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 22-10-05 21:14

Eyvind arbejder du hos TDC jeg har hørt den før

med det løser nogle gange problemet

Kommentar
Fra : blond_user

Dato : 22-10-05 22:08

du kan også prøve at flush DNS: start- kør - command -tryk ENTER - skriv: ipconfig / flushdns Tryk ENTER

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-10-05 22:13

Olefahnoe - jeg arbejder ikke hos TDC.
Jeg er "alt mulig mand" på et hospital.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 22-10-05 22:25

tak alle jeg har prøvet ovenstående ...har nu lagt mærke til at java ligger i tilføj fjern programmer , men ikke i alle programmer som java web og kaffekoppen er ikke i tilstede
hans

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 200 point
Dato : 22-10-05 22:35

prøv at hente her:
http://java.sun.com/
eller direkte her:
http://java.com/en/download/index.jsp

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-05 22:36

Virker det så nu??

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 22-10-05 23:33

har nyinstall java version 5 intet hjælper min søn siger at routeren tildeler hver pc en ip adresse og den til pc 2 "hænger" og mener at natten vil rette op på det, nu får vi se tak foreløbig jeg vender tilbage
mvh
hans

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 23-10-05 00:54

Tak for svaret Eyvind. jeg havde sådan set opgivet det for idag, nat men tog lige en tur i internetinstillinger fjernede cookies og fjernede flueben med java ved ,og satte dem på igen genstartede så virkede l....... jeg skal af med point og jeg geninstal. java derfor får du dem for adresserne
mvh
hans