/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Express
Fra : gril
Vist : 598 gange
250 point
Dato : 22-10-05 18:36

Hjælp hvor kan jeg finder min adgangs kode (password) til min E-mail adresse i Outlook Express 5.0

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-10-05 18:41

Så må du ud til udbyderen af den mail og få et nyt.

Kommentar
Fra : gril

Dato : 22-10-05 18:45

ja det kan godt vær jeg bliver nød til det men jeg ved bage ikke hvem min udbyderen er måske du ved det den sluter på @jensen.mail.dk

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 22-10-05 18:45

Er det når du skal tjekke mails den spørg efter kodeord på mailkontoen eller hvad?????

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 260 point
Dato : 22-10-05 18:47

www.mail.dk ...................tdc

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 22-10-05 18:47

Lyder som TDC... Det står nok også på din telefonregning. Mener jeg.

Prøv evt. TDC support.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-10-05 18:47

http://www.snadboy.com/
den lille ting her kan finde dit password

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-10-05 18:55

Tjah du har jo fået password og alt det der fra din udbyder! Med mindre du har smidt brevet ud eller du har ændret det så burde det alt sammen stå i dit opretttelsesbrev?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-10-05 18:56

Ved du ikke hvem din internetudbyder er? Får du ikke en regning hver måned?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-10-05 18:58

http://shareware.deep-ice.com/pants_off.htm

Dette er også en mulighed - bruger det selv til mange ting, men det er ikke alle password der kan aflæses.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 22-10-05 20:07

gør som "miritdk" skriver
hent revelation/instal/åbn og minimere den/åbn outlook express/funktioner/konti/egenskaber/serverer
maximer/revelation/træk det lille runde ikom hen over prikkerne
nu kan du aflæse koden
(skrevet efter hukommelsen)
jeg har brugt hos mange pensionist bekendte

Kommentar
Fra : hondazoomer

Dato : 22-10-05 22:42

gør som jeg, lav en mail på nettet, her er nogle at vægle i mellem, www.yahoo.dk www.hotmail.dk
eller en gmail så skriv til hondazoomer@gmail.com

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-10-05 08:47

hondazoomer ----- det er da bedøvende ligegyldigt - der skal bruges adgangskoder til dem alle - så hvis man er så uheldig at glemme er det godt nok en smule nemmere lige at sende en mail og få koden tilsendt igen - men nu vil spørgeren jo gerne finde sin adgangskode til outlook express og det er det sagen drejer sig om

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 31-10-05 22:22

Tak for svaret emesen.