/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Messenger Humørikoner væk??
Fra : Nuserpigen
Vist : 2499 gange
300 point
Dato : 22-10-05 17:02

Hejsa...
Jeg har 2 computere, som skiftevis kører på samme messenger....
Mine egne humørikoner er blevet væk på den ene computer....
Jeg har haft installeret incredimail.... efter jeg afinstallerede det er mine humørikoner blevet væk....
Kan jeg på nogen måde overføre de humørikoner jeg har på messenger på ene computer til den anden...? og hvordan?

Håber på svar

På forhånd tak

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-05 17:20

Hvis du har to msn adr. kan du sende fra den ene til den anden, ved at markerer på ikonet, og så sende, men hvis det er til den samme adr. ved jeg det ikke

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 22-10-05 17:22

Det er den samme messenger jeg bruger....altså samme adr....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-10-05 17:31

Det er vel ikke tilfældigvis humøriconprogrammet fra incredimail du bruger i messenger ?

Så er det jo ikke så sært.

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 22-10-05 17:34

Det skulle jeg da ikke mene.... hvordan tjekker jeg det....?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-10-05 17:44

Det må du da vide......

Ellers tjek på den anden komputer HVOR den gemmer dine egne iconer.
Bagefter kan du så tjekke den de mangler på - måske er de der stadig - ellers må det være muligt at kopiere dem fra den anden.

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 22-10-05 17:51

oki... ja men jeg ved ikke hvor den gemmer dem... har været inde og rode.... fandt noget der hedder Custom Emoticons... ved ikke om det er den... men kan ikke få lov til og se filerne i mappen....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-10-05 17:59

Prøv at højreklikke på en af iconerne og gå i egenskaber - der må stå en sti

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 22-10-05 18:12

Gid det var så vel... man kan ikke højreklikke og gå i egenskaber...man kan kopiere eller markere ikonet... i messenger under Funktioner og Mine Humørikoner, kan man kun redigere, fjerne eller tilføje nye....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-10-05 18:15

Så er jeg lidt lost.

Prøver lige at tjekke min egen om jeg kan finde noget der.

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 22-10-05 18:24

Oki.... Tusind takker for hjælpen indtil videre...

Men ellers må vi skære det ud i pap, hvis vi misforstår hinanden....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 310 point
Dato : 22-10-05 18:46

Tror den eneste mulighed er at sende dem (fra den komputer hvor de stadig er) til en ven/bekendt og få vedkommende til at sende dem retur til dig i en meddelelse på den komputer hvor de mangler - så kan du der gå ind og gemme dem igen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-10-05 18:54

kunne jo måske hjælpe at downloade den påny og bede den overskrive - så kommer de humørikoner jo med der er tabt

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 22-10-05 18:56

Oki, ja det var det jeg frygtede.... Det må jeg gøre så...trælst man ikke kan gemme dem, så man selv kan sende dem....
Har sendt en mail til msn messenger, så må vi se om de svarer....

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 22-10-05 18:59

miritdk.... det er de humørikoner jeg selv har lavet/ "stjålet" fra andre på min msn jeg mangler... de ligger ikke i msn når man henter den ned.... det er ikke så længe siden at jeg installerede msn på nr 2 computer, den gemmer kun kontakterne....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-10-05 19:01

Det er dem der foreslår muligheden.........

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 22-10-05 19:05

Ja hehe.... Skal nok give besked, når/hvis jeg får svar

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-05 19:10

Alle dem du har lavet/stjålet fra andre, må du så få tilsendt igen, der er ikke andre muligheder ;-(, jeg har selv haft

mistet nogle af mine "lånte" ikoner, og jeg kunne kun få dem ved at de blev sendt igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-10-05 19:11

ok ok - jamen så må du jo stjæle dem igen

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 22-10-05 19:17

Ja, tænkte nok at det ikke er andre muligheder.....

Er skam gået i gang med og "stjæle" nogle nye....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-10-05 19:19

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-10-05 19:33

Hvem sagde vov

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-10-05 19:38

katten der går til sprogundervisning - refi - hehe

;-?

Kommentar
Fra : fooler

Dato : 22-10-05 20:08

Ellers opretter du jo bare en ny hotmailadresse, og voila så sender du til den.

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 23-10-05 00:08

Har fået en veninde til og sende de dejlige humørikoner...

Kan man mon på nogen måde, kopiere dem direkte fra samtalevinduet, og så ind i et program, så man kan gemme dem?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-05 00:11

Højreklik og gem billede

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-05 00:12

Men du kan sikkert ikke hente dem igen alligevel

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 23-10-05 00:14

ja, jeg ved godt hvordan man gemmer dem, så de ligger under Funktioner og Mine Humørikoner....
Men mon ikke, de kan kopieres ind i et andet program på computeren, så man kunne gemme dem på den måde...?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-05 00:22

NOPE

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 23-10-05 00:39

Nej sikkert ikke.... hehe...

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 23-10-05 00:42

Hmm... de er ret smarte de messenger folk.... øv....
Det kan de da ikke være bekendt.... det er mine humørikoner....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-05 00:45

Du kan få humøriconprogrammer der kan bruges i alle programmer.
Da du har haft incredimail kender du da mindst 1 af dem.

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 23-10-05 00:45

Har rodet lidt med det i Microsoft Office Picture Manager.... nogle af ikonere kan godt bruges... men de bliver ikke aminerede....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-05 00:47

Men pas på med disse smileyprogrammer - mange af dem indeholder spyware

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 23-10-05 00:49

ja, det kan være noget farligt noget....
Hvordan får du incredimail og messenger til og arbejde sammen...?
Det virker ihvertfald ikke hos mig....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-05 00:52

Dette bruger jeg af og til

http://www.schmaili.com/

Kommentar
Fra : bangsi

Dato : 23-10-05 10:18

Du kan også finde nogen på http://www.mess.be/

//Bangsi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-05 13:05
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-10-05 13:06

pas på smileycentral !!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-05 13:08

Fingrene væk fra smileycentral............

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-05 13:09

Medmindre du vil bruge tiden på at stille spørgsmål her om hvorfor din komputer nu.....

Godkendelse af svar
Fra : Nuserpigen

Dato : 23-10-05 16:36

Hejsa....
Kigger på linkene.....
Men skal nok holde mig væk fra smileycentral....

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 23-10-05 22:44

Hejsa
Har fået svar fra MSN Customer Support....

Jeg skrev:
Hej
Jeg vil gerne vide i hvilken mappe/hvor messenger gemmer mine Egne Humørikoner på computeren, så det er muligt og kopiere dem...
Jeg har 2 computere hvor de kører på den samme messenger adr, og vil gerne kopiere mine Egne Humørikoner fra den ene computer til den anden.... så at mine Egne Humørikoner kan benyttes begge steder...
På forhånd tak :-*

Fik dette svar:

Hej Karina, Tak fordi du kontakter MSN Messenger Mit navn er Pulan og jeg kan forstå du ikke er i stand til at gemem humørikoner i MSN Messenger.
Jeg undskylder for den ulejlighed det har kostet dig og forsinkelsen af svarpå dit problem.
Det bliver gemt i windows under msnmessegner katalog.
Tak fordi du benytter MSN Messenger, skulle du have nogle andre problemerså kontakt os venligst igen. Med venlig hilsen Pulan
MSN-Messenger Support

Jeg sidder og roder lidt med det.....

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 28-10-05 01:23

har fundet dem de ligger her

C:\Documents and Settings\dit_bruger_navn_på_din_pc\Application Data\Microsoft\MSN Messenger

EKS: C:\Documents and Settings\Pia\Application Data\Microsoft\MSN Messenger

jeg har 11 mapper derinde der hedder nogle underlige tal og har fundet alle mine iconer der i nogle af dem...
så de er gemt til senerer brug....

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 28-10-05 01:44

Hejsa cbsjanten....
Takker....

Har været inde og rode med det tidligere.... det er rigtig nok derinde, hvor du beskriver.... Fandt mine ikoner under Custom Emoticons.... Med QuickTime Player kan de åbnes....

Mysteriet er løst

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 28-10-05 01:46

ja hehe

har du prøvet at få dem ind på den anden pc???

gad godt vide om det virker

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 28-10-05 02:07

Nej ikke endnu desværre..... Har fået ny internetudbyder, og har ikke fået sat det trådløse netværk til min bærbar op endnu.... Men skal nok skrive om det virker....

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 28-10-05 02:08

lyder bare godt jeg har beholdt fluebenet så regner med en mail på et tidspunkt

ville være cool hvis det lykkedes

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 28-10-05 02:12

Jepper.... Fortsat god aften/nat.....

Kommentar
Fra : quuuse

Dato : 23-09-06 16:06

Kommentar
Fra : quuuse