/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Rense for spyware
Fra : pirt03
Vist : 455 gange
100 point
Dato : 22-10-05 11:53

Jeg skal have kigget på en bekendts PC, der er gået hen og blevet meeeeget langsom. Efter beskrivelsen kører der en masse spyware, som stjæler ydeevnen. Jeg har tænkt mig at køre AD AWARE og Spybot og Norton scanning, men det lyder som om det bliver en langsommelig affære.
Hvordan kan jeg "slukke" for de spywareprogrammer der kører - hvis muligt - mens jeg køre antispyware. Kan der være andre grunde til miseren. Kan I anbefale andre rensemetoder.
HASTER

Accepteret svar
Fra : Tordenkalven

Modtaget 110 point
Dato : 22-10-05 11:59
Kommentar
Fra : akaup

Dato : 22-10-05 12:04

Har lige kørt onlinescanneren X-clean med succes fra spywarefri.dk

Prøv det først - tager ikke så lang tid!

Mvh. Akaup.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 22-10-05 15:13

http://shop.element5.com/product.html?productid=531168&languageid=14&backlink=http%3A%2F%2Fwww.spywarefri.dk&affiliateid=200010704

Hent og kør denne demoversion. Inden du renser er det en god ide at slette Temp filerne samt Cookies. De fylder ofte en hel krig og tager lang tid at scanne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-10-05 15:26

Og HUSK at slå gendannelse FRA - ellers kommer det hele blot igen.

Godkendelse af svar
Fra : pirt03

Dato : 31-10-05 00:15

Prøvede Microsofts AntiSpyware Betaversion. Den fandt 2 emner. Lod derefter Ad Aware og Spybot scanne (uden at have renset med Microsofts selvfølgelig). De fandt ikke noget - mærkeligt??