/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Karoki
Fra : mikesav
Vist : 421 gange
100 point
Dato : 29-10-02 19:10

Er det muligt at finde et sted på nettet hvor man kan finde "pehaps Love" KUN underliggende musik så den kan bruges som unligningsmusk til en optræden?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-10-02 21:46

"mikesav" <mikesav.news@kandu.dk> wrote in message news:b0Av9.193021> Er det
muligt at finde et sted på nettet hvor man kan finde "pehaps
> Love" KUN underliggende musik så den kan bruges som unligningsmusk til
> en optræden?

Midi er jo altid en mulighed:

http://www.heavenlywebs.net/midis/oldies/perhaps.htm

Mvh
Claus Kenberg

Kommentar
Fra : agp

Dato : 04-11-02 15:54

Hvis man bruger Kazaa kan man også finde karaoke-versioner af en masse sange.

Kommentar
Fra : mikesav

Dato : 04-11-02 16:01

Jeg er ikke for vild med at hente moget ned fra Kazaa da jeg to gange tidligere er blevet ramt af virus fra deres system, og desuden er jeg ikke villlig til at åbne en bagdør for andre af den vej.
Til det første svar her er det kun en midifil som jeg ikke mener kan bruges når man ønsker at optræde til numret men tak for jeres bestræbelser, jeg skulle bruge det imorgen og har fundet en anden løsning...

Mvh Kim