/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Græskar-kerner!
Fra : mango
Vist : 1701 gange
50 point
Dato : 29-10-02 14:11

Ja holloween er over os!! Vi har herhjemme udhulet græskar til den store guldmedalje Nu står jeg med en masse græskar-kerner. Hvad er det bedste at gøre ved dem? Skal de i ovnen? Skal de på panden? Skal jeg krydre dem? Og skal de stege i olie eller på tør pande (hvis det er det bedste)?
Venligst
Mango

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 29-10-02 14:40

Hej Mango

Her finder du en opskrift på græskarkerner, som ser virkelig indbydende ud:
http://www.hjem.get2net.dk/ryesgade/opx9.htm

De bedste hilsner
Rellom

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 60 point
Dato : 29-10-02 14:43

Hej igen Mango

Der gik ged i linket - "www" skulle ikke med. Men du skulle den være der:
http://hjem.get2net.dk/ryesgade/opx9.htm

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 29-10-02 14:44

du skulle den være der = nu skulle den være der. Det er en af mine sjove dage.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 29-10-02 14:52

Og her er en lidt anden slags side, som måske vil interessere dig:
http://www.krystalkuglen.dk/data/897.htm

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-10-02 14:12

"mango" <mango.news@kandu.dk> writes:

> Ja holloween er over os!! Vi har herhjemme udhulet græskar til den store
> guldmedalje Nu står jeg med en masse græskar-kerner. Hvad er det
> bedste at gøre ved dem? Skal de i ovnen? Skal de på panden? Skal jeg
> krydre dem? Og skal de stege i olie eller på tør pande (hvis det er det
> bedste)?

Det er under en uge siden det spørgsmål sidst blev stillet. Læs de
tidligere indlæg.

/Trine

--
Nyhedsgrupper er ikke Jeopardy, svar efter spørgsmålet!
http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland
http://www.trinekc.dk, opskrifter og andre ligegyldigheder

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-10-02 14:39

Det er bedst at tørre dem i ovnen og derefter stege dem på panden...
Padmé

"mango" <mango.news@kandu.dk> wrote in message
newsvv9.192674$Qk5.6684067@news010.worldonline.dk...
> Ja holloween er over os!! Vi har herhjemme udhulet græskar til den store
> guldmedalje Nu står jeg med en masse græskar-kerner. Hvad er det
> bedste at gøre ved dem? Skal de i ovnen? Skal de på panden? Skal jeg
> krydre dem? Og skal de stege i olie eller på tør pande (hvis det er det
> bedste)?
> Venligst
> Mango
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : snovs

Dato : 29-10-02 15:28

Ja endnu en af de forbandede amerikanske ting som skal fordanskes. På dansk allerhelgenens aften, hvorfor skal alt fra USA pludselig være dansk, det er til at br.... sig over, butikkerne bugner af alle former for græskarting, det er snart så kommercielt det hele.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-10-02 17:48

Trine Kornum Christiansen wrote:

> "mango" <mango.news@kandu.dk> writes:
>
> > Ja holloween er over os!! Vi har herhjemme udhulet græskar til den store
> > guldmedalje Nu står jeg med en masse græskar-kerner. Hvad er det
> > bedste at gøre ved dem? Skal de i ovnen? Skal de på panden? Skal jeg
> > krydre dem? Og skal de stege i olie eller på tør pande (hvis det er det
> > bedste)?
>
> Det er under en uge siden det spørgsmål sidst blev stillet. Læs de
> tidligere indlæg.

Det kan kandu.dk heller ikke finde ude af.
Ignorer alt hvad der er sendt fra kandu.dk
De vil kun profittere på det de kan "stjæle" fra News Groups.
--
Venlig hilsen
Villy Erichsen
Fjern *not* for at svare på mail.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-11-02 00:49

"Villy Erichsen" skrev d. 29-10-02 17:48 dette indlæg :
> Trine Kornum Christiansen wrote:
>
> > "mango" <mango.news@kandu.dk> writes:
> >
> > > Ja holloween er over os!! Vi har herhjemme udhulet græskar til den
store
> > > guldmedalje Nu står jeg med en masse græskar-kerner. Hvad er
det
> > > bedste at gøre ved dem? Skal de i ovnen? Skal de på panden? Skal
jeg
> > > krydre dem? Og skal de stege i olie eller på tør pande (hvis det
er det
> > > bedste)?
> >
> > Det er under en uge siden det spørgsmål sidst blev stillet. Læs de
> > tidligere indlæg.
>
> Det kan kandu.dk heller ikke finde ude af.
> Ignorer alt hvad der er sendt fra kandu.dk
> De vil kun profittere på det de kan "stjæle" fra News Groups.
> --
> Venlig hilsen
> Villy Erichsen
> Fjern *not* for at svare på mail.
>
HMMMMMM

Sider her og spekulere på om det er brugerne eller dem bag kandu der her
tænkes på.

Jeg kan ikke helt forstå hvorfor at der bliver langet sådan ud efter
kandu, for iden med både kandu og News Groups er vel at de bliver brugt,
og hvis man ikke har lyst til at svare på sprøgsmålene så kan man jo
lade være.

Kunne godt tænke mig nogle saglige begrundelser

mvh per

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Godkendelse af svar
Fra : mango

Dato : 02-11-02 00:57

Tak for svaret Rellom. Ja det skulle gå lidt hurtigt, så jeg havd ikke tid til at lede....derfor spurgte jeg bare...håber det er ok?
Knus
Mango

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-11-02 01:07

Hej Mango

Ja, vel er det da ok.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-11-02 06:38

netper wrote:

> "Villy Erichsen" skrev d. 29-10-02 17:48 dette indlæg :
> > Trine Kornum Christiansen wrote:
> >
> > > "mango" <mango.news@kandu.dk> writes:
> > >
> > > > Ja holloween er over os!! Vi har herhjemme udhulet græskar til den
> store
> > > > guldmedalje Nu står jeg med en masse græskar-kerner. Hvad er
> det
> > > > bedste at gøre ved dem? Skal de i ovnen? Skal de på panden? Skal
> jeg
> > > > krydre dem? Og skal de stege i olie eller på tør pande (hvis det
> er det
> > > > bedste)?
> > >
> > > Det er under en uge siden det spørgsmål sidst blev stillet. Læs de
> > > tidligere indlæg.
> >
> > Det kan kandu.dk heller ikke finde ude af.
> > Ignorer alt hvad der er sendt fra kandu.dk
> > De vil kun profittere på det de kan "stjæle" fra News Groups.
> > --
> > Venlig hilsen
> > Villy Erichsen
> > Fjern *not* for at svare på mail.
> >
> HMMMMMM
>
> Sider her og spekulere på om det er brugerne eller dem bag kandu der her
> tænkes på.

Helt klart folkene bag kandu.dk

>
> Jeg kan ikke helt forstå hvorfor at der bliver langet sådan ud efter
> kandu, for iden med både kandu og News Groups er vel at de bliver brugt,
> og hvis man ikke har lyst til at svare på sprøgsmålene så kan man jo
> lade være.
>
> Kunne godt tænke mig nogle saglige begrundelser

De regler der er opstillet for brug af kandu.dk er helt ude af trit med
virkeligheden.
F. eks. påberåber de sig retten til at hvad der er på siderne - da en meget
stor del er høstet på NG´s - har de ikke retten til dette.
Det er frembringeren alene der har retten, det være sig tekster - tegning -
foto o. s. v.
Kandu.dk respekterer heller ikke et "X-No-Archive: yes"
Hvilket betyder at man ikke ønsker sit indlæg gemt.
Det gør Google derimod.
--
Venlig hilsen
Villy Erichsen
Fjern *not* for at svare på mail.