/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Kan man det?
Fra : Divino
Vist : 508 gange
40 point
Dato : 29-10-02 11:56

Kan man polere motor-dækslet på en sonic så det blir blankt over det hele, og blir det ik mat bagefter man har gjort det? Hvis man ik ka, er der så en der ved hvordan man skal male det. hvilken slags maling? (og evt. grunder)

Accepteret svar
Fra : Hemmje

Modtaget 40 point
Dato : 29-10-02 13:03

ja

Kommentar
Fra : Divino

Dato : 29-10-02 13:16

Tak skal du ha... afventer lige endnu!!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-11-02 19:41

"Divino" <Divino.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:_Etv9.192615$Qk5.6674939@news010.worldonline.dk...
> Kan man polere motor-dækslet på en sonic så det blir blankt over det
> hele, og blir det ik mat bagefter man har gjort det? Hvis man ik ka, er
> der så en der ved hvordan man skal male det. hvilken slags maling? (og
> evt. grunder)

Man kan få lavet en kuglepolering, så bliver det a'la forchromning. Hvis man
gerne vil male sit motorhus kan det da også lade sig gøre, der findes
specielle lakker til dette, forhør dig evt. hos biltema, mener også at
T.Hansen har noget, men er ikke sikker på kvaliteten !!
Kuglepoleringen kan du få ornet via din lokale smed/maskinværksted.

H.D.
--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --

> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-12-02 13:23

Det bliver nok lidt svært at polere et motor dæksel men du kan male det
med varmebestandigt maling som du kan få i sort og grå.
>

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"