/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Winamp - enqueue files
Fra : oleeliassen
Vist : 665 gange
200 point
Dato : 20-10-05 21:07

Efter at have prøvet Jetaudio pga. et tip her på kandu blev jeg træt af at jeg ikke kunne få den til at enqueue (sættet i kø) mine mp3 filer når jeg dobbeltklikkede på dem. Derefter afinstallerede jeg jetaudio igen og gik tilbage til winamp (nyeste version). Nu kan jeg heller ikke få winamp til at enqueue når jeg dobbeltklikker på filerne, som den ellers altid har gjort. Jeg har selvfølgelig sat flueben ved enqueue on double click som man nu skal gøre det, men den starter blot på det nye nummer og resetter playlisten hvilket er til at få spat over. Er der nogle som kan hjælpe mig please

-Ole

Kommentar
Fra : h_bmv

Dato : 20-10-05 21:23

- nu har jeg godt nok ikke lige opdateret, men jeg plejer at højreklik/ vælg enque , kan du ikke vænne dig til det

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 20-10-05 21:29

Nej det er lige præcis det som jeg ikke kan vænne mig til. Derfor spørgsmålet

-Ole

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-10-05 21:33

Nu er det sjældent jeg bruger at "sætte i kø" men skal man ikke bare trykke "j" og vælge melodien og så trykke på
enqueue ?

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 20-10-05 21:39

Hele ideen er at jeg vil have den til at sætte numrene i kø når jeg dobbeltklikker på dem sådan som den gjorde før at jeg installerede jetaudio.

-Ole

Kommentar
Fra : h_bmv

Dato : 20-10-05 21:45

- men siden du har valgt dobbelt klik funktionen , så må der vel være et eller andet galt, hvad med at prøve en reinstall??

for når du nu har valgt det , så sku' det da simpelthen bare virke ikk'?

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 20-10-05 21:49

Jeg har prøvet at reinstallere winamp, jeg går ikke ud fra at det er windows du mener
Men du har ret, det burde virke men det gør det ikke og derfor denne tråd

-Ole

Kommentar
Fra : h_bmv

Dato : 20-10-05 21:54

-min er 5,093 og har lige prøvet det, det virker her , de ryger ind under hinanden i playlisten, så kan der ikke være en fejl i den nye version?

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 20-10-05 22:07

Det tror jeg ikke for jeg havde samme problemer med ver.5,093 før jeg installerede den nye version. Jeg gætter på at jetaudio har lavet en ændring i reg.databasen eller sådan noget som så er blevet tilbage da jeg fjernede den igen.

-Ole

Accepteret svar
Fra : h_bmv

Modtaget 210 point
Dato : 20-10-05 22:36

Ja mon ikke så , jeg har netop opdateret osse , og det virker fint... så du må vel til at prøve at rense eller gendanne, ved ikke om den her kan klare det : http://www.ccleaner.com/ der står den har registry cleaner osse, men der findes også andre programmer til det jo, men det er farligt at rode med registrerings databasen jo.

prøv evt. at stille spørgsmålet under MS windows hvis der ikke kommer en løsning i denne tråd...

Godkendelse af svar
Fra : oleeliassen

Dato : 22-10-05 12:23

Tak for svaret h_bmv. Jeg gendannede pc'en og nu virker den som den skal

-Ole

Kommentar
Fra : h_bmv

Dato : 22-10-05 20:23

-selv tak , ja vi fik indkredset problemet.