/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Splinter Cell - Chaos Theory
Fra : legind
Vist : 424 gange
100 point
Dato : 20-10-05 17:53

er der en der gider at oversætte det her :

Note: This procedure involves editing a game file; create a backup copy of the file before proceeding. Use a text editor to edit the "[profile name].ini" file in the "\documents and settings\all users\application data\ubisoft\tom clancy's splinter cell chaos theory\profiles\[profile name]" folder. Bind one of the following codes to a function key as indicated, then press it during the game to toggle the corresponding cheat function. For example, make the corresponding changes to that file:

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-10-05 18:23

Lynhurtigt! Du skal finde den fil der hedder det samme som din profil/spiller navn og hedder ini til efternavn Eksempel
C:\documents and settings\all users\application data\ubisoft\tom clancy's splinter cell chaos theory\profiles\legind.ini

Den åbner du med notepad og sætter en funktions tast til at udføre en cheatcode! og så gemmer du filen (husk at tage backup af filen først) Du skulle så være i stand til at trykke på den funktionstast ( f.eks F12 eller hvad nu du vælger) inde i spillet og så bliver snydekoden udført!

Kommentar
Fra : legind

Dato : 20-10-05 18:40

application data hvad er det på dansk hvad hedder mappen

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 20-10-05 19:01

mappen hedder det samme på dansk Prøv at gå ind på dit C drev under documents and settings mappen og blad dig frem?

Godkendelse af svar
Fra : legind

Dato : 12-12-05 10:45

Tak for svaret tedd.jeg vist glemt noget